stoffix Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Finnes det programvare som passer til en k850i, som tillater at jeg trykker på flere taster samtidig når jeg bruker telefonen som fjernkontroll? Jeg har prøvd med det fjernstyringsprogrammet som allerede er på telefonen, men det aksepterer bare et tastetrykk om gangen, untatt hvis det andre skal styre musepekeren. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 hvorfor vill du trukke mange knapper samtidlig er da mitt spørsmål?? :hmm: Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 for å spille, jeg vil kunne trykke f.eks. frem og venstre samtidig. vet du om noe program som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Millionas Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 SE Tools Der kan du lage din "egen" fjernkontroll..kanskje du kan få det til med den Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 det var det programmet jeg brukte for å velge hvilke taster som skal trykkes. det eneste alternativet jeg har med den er å bruke en (mobil) tast for en tastekombinasjon, men da ender jeg opp med å måtte bruke 8 taster bare på å styre, og jeg må passe på å ikke trykke ned to taster samtidig (for da avbrytes begge tastetrykkene). kanskje jeg prøver det etterhvert, men det hadde vært kjekt å kunne trykke ned to taster samtidig, dessverre så kan jeg ikke java, jeg vet heller ikke om et javaprogram har tillatelser til å fremstå som en hid enhet for datamaskinen på mobilen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå