tradhtare Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Tok dette bildet på en "gård" som er drevet av frivillige og åpen for alle. Navn på modellen vites ikke. Fornøyd med kontrastene og klarheten i bildet. Jeg liker også vinkelen jeg har fanget den i. Kom gjerne med konstruktiv kritikk! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kule farger, og god bruk av vignett ^^ Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Takk for det. I fare for å høres dum ut: hva mener du med vignett i denne sammenhengen? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 At du gjør kantene mørkere slik som dette er en vignette ^ Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Aha, men da er jeg med vettu. Ja, jeg likte bildet veldig mye bedre med vignett. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Utrolig stilig bilde! Syns halen lå veldig fint til også i en sånn bue. Flott bilde! Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Takktakk. Halen lå perfekt til, jeg var heldig;) Er ikke alltid like lett å få bra bilder av dyr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå