thavaraja Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 jeg trenger noen web-sider der det står om billig og bra kvalitet og bra prosser og stor lagringsplass pc. hvor kan jeg finne et sånnt data? hjelp meg så fort som mulig. Lenke til kommentar
stigga Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Du kan jo alltids ta en kikk her Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Om du forteller hva du skal bruke datamaskinen til, så er som regel folk her villige til å gi konkrete forslag til deler, så er det som regel enkelt nok å bestilel delene fra komplett eller en annen stor leverandør, og betale en liten sum for at delene blir ferdig montert og installert med operativsystem om du ikke er komfortabel med slikt selv. Da får du jo en skreddersøm maskin til ditt spesielle bruksområde, dersom du er usikker på hva du egentlig trenger. Ellers er testen stigga linket til et godt startsted. -Stigma Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Du kan jo gi litt mer spesifikk informasjon så kan vi leite litt for deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå