minimum payne Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 helvetes nettbutikken hadde sendt meg mail idag om at kortet jeg har bestillt er utsatt leveringsdatoen med ikke en eller fem dager men hele 20 DAGER!!! *%¤!!!£$$£@€{{{{{GRRRRRRRR. måtte ithelvetet spise deres baller kokt. noen som mener noe annet om slikt?? Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Ha-ha-ha :sad: Slikt er utrolig irriterende! HAr endelig tatt mot til å kjøpe en vare en har kikket på en stund, og så skjer dette - varens levering utsettes - grrrrrrrrrr! Bestillte nylig en pc hos Komplett Data, noe som "bare" skulle ta 1 uke. Men de idiotene presterte og bruke hele 5 uker på å levere den j**** maskina. Gjett om jeg ringte og brukte kjeft så og si annen hver dag! Og de var så greie da, skulle ringe meg tilbake samme dag for å gi meg nærmere beskjed, men det gjorde de ALDRI (4 ganger skulle de ringe meg tilbake). Arghhhhhhhhhhhhhh Yepp - det er hat!!! Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Har hørt at Komplett går under navnet Komplott i deler av Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå