Gå til innhold

Nytt abonnement: Billig 3G

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du utdype ditt forbruk og når på dagen du trenger 3G?

Har du et lavt forbruk, har OneCall den laveste megabyte-prisen på 5 kroner, men de har ingen maksimumstak.

Både Netcom og Telenor har fastprisabonnement, både for fri bruk i en hel måned og fri bruk på kvelder og i helger.

Lenke til kommentar
Kan du utdype ditt forbruk og når på dagen du trenger 3G?

Har du et lavt forbruk, har OneCall den laveste megabyte-prisen på 5 kroner, men de har ingen maksimumstak.

Både Netcom og Telenor har fastprisabonnement, både for fri bruk i en hel måned og fri bruk på kvelder og i helger.

Jeg bruker 3G fra morgen til kveld. Et abonnement med fri bruk til en fast, billig penge hadde vert mest gunstig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

OneCall har ikke 3G, dessverre. I hvert fall ikke for meg, som har NWN-simkort (de nye).

Lenke til kommentar

Nei selvfølgelig, det stemmer mia_tuk!

3G gjelder bare de som IKKE er flyttet til Network Norway enda, og nå er de jo i gang med å flytte alle.

Tar sikkert en god stund før Network Norway får bygget egen 3G-dekning, men det er mulig at de er på plass med 3G-roaming snarere, da konsesjonen helt sikkert innebærer rett til nasjonal 3G-roaming på Netcom eller Telenor.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har akkurat gått over til onecall nå, og det samtidig som jeg kjøpte med ny telefon. Lur som jeg var sjekket jeg ikke om de hadde 3g, og det var ikke videre lurt. Alle nye kunder etter desember 2007 har Network Norway sim, og innen 31mars skal alle være flyttet over, og ingen vil ha 3g før NWN er klare med sitt nett. Snakket med NWN i dag, og de sa de ikke hadde noen dato for lansering av 3g, men sa at det ihvertfall ikke ville være på plass før over sommeren.

Endret av Norsmurf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Snakket med NWN i dag, og de sa de ikke hadde noen dato for lansering av 3g, men sa at det ihvertfall ikke ville være på plass før over sommeren.

Hvilken sommer? ;)

Lenke til kommentar

Det er jo sant det de sier, det kommer uansett ikke til sommeren 2008 ihvertfall.

De har jo ikke kommet lenger enn til å starte planleggingen av 3G-utbygging.

Men 3G-lisensen til Network Norway inneholder sikkert rettighet til 3G-roaming med Telenor eller Netcom, så de kan jo kjappere være i gang med 3G-roaming enn de klarer å bygge nytt nett.

Lenke til kommentar

Det en ting jeg har lurt på..

Det er jo slikt at One Call har Network Norway dekning og avtale med Netcom dekning hvor NWN ikke har dekning.

Alle telefoner har slikt at man kan søke etter nettverk og bestem nettverket selv. Da går det sikkert å dra på en plass der NWN har dekning og søke etter nettverk og forhåndsvelge Netcom. Slikt at du har kun dekning hos Netcom hele tiden istedenfor å bytte mellon NWN og Netcom? Er det noen som har prøvd dette??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...