Gå til innhold

Portretter av ei jente i naturen


legordan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som sitter å legger motivet i det gylne snitt, og er pinlig nøyaktige burde finne noe annet å gjøre. Hvor kjedelig er det ikke at alle bildene har samme komposisjon?

Hvorfor skal man ikke få prøve noe nytt, beskjære slik at det blir naturlig?

 

Hvitbalansen er ganske varierende på bildene, og det ene bildet er grønt, med gulstikk. Ser ut som du har lagt det på, jeg syns ikke det ble så bra.

Lenke til kommentar
Var et av de bedre ja, hva med å klone litt hår så hele øyet dekkes, ikke bare 9/10 deler..

Etterbehandling generelt er noko å ta tak i her.

Dette tok meg kjapt under eitt minutt i lightroom, er ikkje verre enn det. :) (Berre eit forslag, sei ifrå om eg skal fjerne det)

Fleire av bileta har potensiale, men fargane er dessverre forferdelege.

 

post-26831-1202333342_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg likte komposisjonen på bildet nummer 4 mest. Det får henne til å se veldig pen ut, og virker mystisk. Noe må gjøres med fargene, men den etterbehandlingen foreslått her var virkelig ikke det som trengs. Den kvitter seg med all mystikken. Jeg syns du skal prøve å se hvordan det blir med litt mer vibranse. Kanskje bringe opp fargene, kurvene og klarheten på øynene.

 

Forøvrig greie bilder, du har en veldig pen jente å ta bilder av, men du trenger litt komposisjonsmessig trening, og må lære etterbehandling for å skille bildene fra resten av fotografene. Det er bra at du eksperimenterer litt med spennende og nye komposisjoner, som den ovenifra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...