Gå til innhold

Ny spiller 3000 kr

Anbefalte innlegg

Da Spaceworld har klart å rote bort min Creative ZEN Vision:M skal jeg ha ny spiller. Skal bare ha en for 3000 kr da det var det ZEN kostet og det er nok det jeg for igjen. Skal bare være midlertidig fordi jeg uansett skal kjøpe en Archos etter komfirmasjonen.

Lagring: Flash går til nød hvis designet er pent nok. Minimum, da mener jeg MINIMUM 16gig. Vil helst ha harddisk da, minst 60gig der.

Ellers liker jeg å høre podcast og se film. God batterilevetid er bra. Bortsett fra det er det vel fritt fram. Lurer på Creative ZEN 16gig da, desuten har jeg sett på noe Samsung greier. Frister med blåtann vett, men så liten plass.

Ingen vits å si iPod, foresten. Kjøper det ikke uansett -.-

EDIT: Hvorfor jeg skal ha en annen er at det ser ikke ut som de har ZEN Vision:M lenger :S

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøper ikke iPod fordi jeg ikke liker iTunes, ikke liker interface og lyden. Men det er nok mest det at jeg hater å ha det samme som alle andre -.-

EDIT: Ser Creative ZEN har opptil 32gig .. Tror jeg skal ta den. Som sagt: Midlertidig inntil jeg får kjøpt meg en Archos. Ser en del film.

EDIT2: Kan bestilles med 32 gig fra Creative sine sider mens de fleste nettsider sier at den kan utvides med 32gig minnekort. Uansett, tror jeg går for den :) Men hvis dere har noen bedre forslag (ikke iPod) så fyr lød :)

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...