Noreng Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei. Jeg skulle skrive en nynorskstil, men hadde helt glemt av det. Dermed er denne skrevet på en halvtime, aka ganske dårlig. Så det jeg lurte på om noen her kunne rette gramatikken? Den er på 3 sider med releativt stor skrift. Kanskje 1 side med liten. Tuuuusen takk xD !!Juksemakaren_1_.doc Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Skal legge meg nå, men kan ta noen skrivefeil. sjøl - sjølv noken - nokon fra - frå strøyk - stryk Håper ikke jeg har feil også Endret 5. februar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 ok, tusen takk xD Retter over nå. Noen flere som gidder å hjelpe? x) Lenke til kommentar
avRack Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Tok ein rask retterunde i stilen. Fann ein del feil som eg retta opp:) Juksemakaren_1_.doc Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
bellad76 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Har funnet sikkert 50 feil. Vent litt så skal jeg legge ved en fil hvor feilene jeg har funnet er rettet - selv om det sikkert er for sent hvis du skulle levere i dag. Endret 6. februar 2008 av bellad76 Lenke til kommentar
bellad76 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Var nok enda flere enn 50:p Du bruker enkelte ord som ikke egentlig er lov, men har ikke giddet å rette alt - f.eks. "tard". Og "utenat" er strengt tatt ikke et nynorskord, men ok. Ser du f.eks. har skrevet "da" og "då" om hverandre, og slike ting har jeg ikke brydd meg med å rette da begge deler er lov - men generelt bør man være konsekvent. F.eks. begynte du å skrive i presens men gikk så over til preteritum - dette har jeg rettet opp i. Ellers en interessant slutt. Eneste merknaden jeg har er at det ikke er vanlig å ha kviser i 6-årsalderen. Ei heller er det vanlig å være spesielt høy, men alt er jo relativt. Juksemakaren_2_.doc Endret 6. februar 2008 av bellad76 Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 hehe, det var sant xP Gjorde den på som sagt ekstremt dårlig tid, så xP Fikk 4-, men fikk muligheten til å levere på nytt, de som ville Så tuuuusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå