mihkku Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Under The Sun pres. Deadmau5 and Marcus Schossow Dato: 4 April 2008! Sted: Kokkos, Oslo Pris: 100,- før kl 12 150,- etter kl 12 ID: 20år Dresscode! Vi ber ikke om at du skal komme i Armanidress men at det ikke ser ut som at du kommer rett fra gymtimen. For bordbestilling, ta kontakt på: [email protected] http://www.underthesun.no Lineup Deadmau5 Marcus Schossow Dj Akipa 4 April sparker vi i gang med Under The Sun Club. Målet er å gi en fet kveld men til en rimelig pris på ulike klubber i Oslo. Vi lover at Kokkos skal få en aldri så liten makeover denne kvelden! For å feire åpningen av dette nye konseptet har vi invitert en av 2007 hotteste houseprodusenter; Deadmau5. Deadmau5 ble annerkjent ved å lage en ny stil som er blandet med electro, trance og progressive lyder. Tiesto, Armin van Buuren, Sasha, Fedde le Grand, Axwell og Eric Morillo er bare noen av djene som spiller låtene til Deadmau5. For å gjøre kvelden komplett har vi invitert over Svenske Marcus Schossow som skapte litt hysteri med aliaset "Deadrat 6" og hermet etter Deadmau 5. Schossow har lenge vært en av yndlingen til The Swedish Housemafia (Axwell, Prydz, Ingrosso og Angello) som gjorde at han fikk en låt på labelet deres. Norske djen Akipa varmer opp for godguttene denne kvelden. Akipa er kjent fra bla. Motion, Kryztal og Renaissance For de som kommer før kl 12 så har en drink på lager til dere og for ikke å nevne 50,- billigere inngang. Her er det et must å møte opp før! Dette er Under The Sun Club! Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg er med Dette blir nok en fin oppvarming til 19. april. Lenke til kommentar
AmbassadorNOR Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Der skulle jeg gjerne likt og vært ja, men da må jeg helt ned til Oslo-gryta. F**n, jeg bor på feil plass, og jeg har feil lommebok Blir garantert herlige beats fra Deadmau5 ihvertfall Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Dette er en av hvis ikke den største houseprodusenten i 2007 Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Mye slit å finne en xone:3d mixer, men etter mye leting så fant vi det! Er noe av det som skjer denne kvelden Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Da er plakatene klare for å spammes på byen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Så hyggelig å ha et slikt tilstelning med ganske så ok priser for å komme inn. Me like Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Damn. Once in a lifetime (?) mulighet til å se Deadmau5 i Norge, og selvfølgelig er jeg ikke gammel nok. Jaja, får følge med på stream Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Lettere for meg å få med fler med slik pris, skjønner at folk som ikke er spesielt interressert i sånn type syns det er for dyrt med 300 for å høre noen dj'r spille. Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Lettere for meg å få med fler med slik pris, skjønner at folk som ikke er spesielt interressert i sånn type syns det er for dyrt med 300 for å høre noen dj'r spille. Kommer flere slike parties fra oss, derfor vi skapte Under The Sun Club Billig inngang, store djs Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Vil dra, kan ikke dra. Hurra Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det står på nettsiden at dette er mau5 første opptreden i Skandinavia. Dette er vel feil, da han har vært i Danmark tidligere? Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Det står på nettsiden at dette er mau5 første opptreden i Skandinavia. Dette er vel feil, da han har vært i Danmark tidligere? Må ha vært en glipp hos designeren. Han spilte på V4 i Danmark for noen mnd siden. Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Ikke lenge igjen nå, så braker det løs!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå