Gå til innhold

heeelp skal ha 8800 arte men får ikke tak i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med en sånn god vekkealarm er det best å stå opp fort ! :thumbup:

Eller forandre til en tone som ikke er så sterk, litt testing må til.

MPX, Antall på lager: 1

Netcom, får inn den 20 feb.

Deal, Lagerstatus: 2

Endret av Nmcu
Lenke til kommentar

Med en sånn god vekkealarm er det best å stå opp fort ! :thumbup:

Eller forandre til en tone som ikke er så sterk, litt testing må til.

hehe...

har prøvd å bytte til annet

Den jeg bruker i dag(sang) er veldig rolig i starten men telefonen skrur opp volumet 3 ganger på de 2 -3 første sekundene å er deretter fryktelig høy.....å på morgenene når det er stillt og rolig så hjelper liksom ikke det ....

Lenke til kommentar

VIKTIG

Greit å få avklart en ting før jeg evt leverer den inn til service

Dere som har denne, Er det "ulyd" i skyvemekanismen? åpne/lukke sakte så er det som om kulelager er fulle i spon og lager ulyd samt at når slideren er oppe så er det noen millimeter slark i den øvre delen som ligger inntill nedre delen.....

Vil gjerne høre deres meninger før jeg går videre med dette

Lenke til kommentar

Min er lydløs når jeg åpner telefonen med skyvemekanismen, men det er en liten slakk på slideren, men den er så liten at den er godkjent i massevis. Er fornøyd med min enda, tror ikke det er mulig å få tak i en bedre telefon. Har fått tak i et lass med spill til min og det fungerer bra.

Jeg bruker telefonen mye sammen med laptoppen, mail og sms fungerer veldig bra sammen med laptoppen. :thumbup:

Lenke til kommentar
Min er lydløs når jeg åpner telefonen med skyvemekanismen, men det er en liten slakk på slideren, men den er så liten at den er godkjent i massevis. Er fornøyd med min enda, tror ikke det er mulig å få tak i en bedre telefon. Har fått tak i et lass med spill til min og det fungerer bra.

Jeg bruker telefonen mye sammen med laptoppen, mail og sms fungerer veldig bra sammen med laptoppen. :thumbup:

Da leverer jeg den inn så snart jeg får min brukte gamle se z710i som jeg nå har bestilt som reserve telefon :-)

Foruten denne slideren er jeg dritfornøyd med telefonen, kun irriterende at vekkerlyden er nødt til å vekke hele nabolaget når den ringer om morgenen

Vet du forresetn om det er mulig å hente noen kule temaer(videoringetoner uten å betale seg ihel for det ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...