Gå til innhold

Design av bankkort.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har fått ut fingern og endelig skaffet meg bankkort. Det er av typen LEVE- ung hvor man kan designe egen framside som her.

Så er problemet det at jeg ikke har ferdigjeter til å lage noe selv... :blush: Og det er dessuten en del regler for bla. Copyright og bruk av div bilder.

Derfor kommer jeg hit og maser om hjelp. Jeg vet jeg ikke skal forvente for mye, men om noen hadde tatt seg bryet med å lage verdens kuleste bankkort noensinne så hadde jeg blitt utrolig glad =)

Jeg er ute etter noe rød/oransje som kan matche høyre siden av kortet hvor det står postbanken og VISA. Kombinert med hvitt. På en eller annen måte. Abstrakte mønstre, former eller figurer, et eller annet som ser kult ut og er litt mer orginalt enn standard bankkort.

Innimellom det hele hadde det vært kult med bokstavene KsG (mine initsialer).

Dette er noe jeg personlig ikke ville klart, men jeg har en følelse at det sitter noen photoshopmestre der ute som muligens gidder å ta fatt på denne oppgaven.

Bildet må være i jpg-format - oppløsning på minimum 600*480 piksler.

Forhåpentligvis er blir det ikke noe av dette, men om noen hadde tatt utfordringen hadde det rett og slett vært supert.

Mvh. KsG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...