Centuss Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei! Er på utkikk etter et kabinett med tilnærmet god nok kjøling som jeg har på mitt AplusCase El Diablo. Tenkte på noe med litt kvalitet, tilnærmet like bra kjøling til speccs i profil(skjermkortene blir varme, og trenger kjøling) og gjerne et litt stort et. Kan _MAKS_ strekke meg til 1500kr, men jeg vil helst ha et til 1200kr. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Antec 900 til 7-800 kroner kan være noe for deg. Fokus her er kjøling. Om du ikke liker støy kan du prøve deg på Antec P182 til rundt tusenlappen. Solid kabinett med svært god omtale. Sjekk Den store Antec P182/190 tråden for info. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Hei, og takk for svar! Dessverre har broren min det kabinettet (Nine Hundred), ellers så er det en meget god kandidat. Hvordan vil et Antec 182/190 fugere med et såppas varmt system som mitt? Er da ikke altfor god kjøling i disse? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hva er galt med at broren din har samme kabinett? Om du putter inn noen effektive vifter som summer på mer enn 800RPM vil nok tempen holde seg lav. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg vil dessverre ikke ha samme kabinett som han. Synes det blir litt drøyt, selvom det er et ganske luftig kabinett. Tror du et Antec P182/190 klarer å holde systemet mitt kalt nok? Hvor mange vifter følger med? Evnt. andre potensiale kabinetter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå