^fmj Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nå har det skjedd, det som vi har ventet på. Selv syns jeg hun kunne vært med til VM. Heidi gjør comeback. Marit har bekreftet at hun er med i troppen som skal på samling om 14 dager. Dette er bare helt fantastisk. Ser for meg et eventuelt gull i Beijing, det går kaldt nedover ryggen. Hun fortjener det så inderlig! Det ble litt vått i øyekroken. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hehe, hun er med på samling nå ja. Men hun må litt lenger opp igjen for å matche Pedersen, og tror ikke hun tar plassen fra Lunde Haraldsen eller. Men at hun kanskje kommer med i OL-troppen, det kan hende! (Kommer kanskje ann på om Marit tar med 2 eller 3 keepere) Men tror Tjugum kan ta 2. plassen hvertfall! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Ser ut som at det blir 17 spillere til OL, på tide! En tropp på kun 14-15 spillere er for lite. Sannsynlig at Marit tar med tre keepere da, selv syns jeg at to er nok. Tjugum vil nok vise at hun definitivt fortjener en plass i troppen, håper og tror at hun kommer til å storspille i OL. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvis troppen blir utviddet bør Heidi få være med ja! Og hvis hun viser seg frem i treningskamper osv. blir det vel mer spilling i mesterskapet også. Lenke til kommentar
slagelsedt Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg tror at dette er positivt for Norge at hun har gjort comeback. Men det er noen steg til hennes gamle form, så jeg er usikker på om hun blir foretrukket foran Terese Pedersen. Katrine Lunde Haraldsen er bombesikker i OL troppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå