SystemFeil010 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 prøver å installere noe der jeg fikk med 10 .dat filer og når jeg installerer står det: "please insert disk 1", men det er en client til en beta så.... åssn åpner jeg de filene og bruker dem? Lenke til kommentar
SystemFeil010 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 prøver å installere noe der jeg fikk med 10 .dat filer og når jeg installerer står det: "please insert disk 1", men det er en client til en beta så.... åssn åpner jeg de filene og bruker dem? Er ti Age of Conan betaen som varer i 3 timer på torsdag... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Slike filer er ingen standard, det er bare det programmet som eier filene som vet hva de skal brukes til. Hvem som helst kan lage sine egne filer som heter .dat eller hva man vil, og innholdet kan være helt meningsløst for andre. http://filext.com/file-extension/dat Lenke til kommentar
SystemFeil010 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 ja.. hva gjør jeg da??? er det noe feil med installeringa? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Kjør setup.exe filen. Men du burde bruke en download manager, jeg måtte laste ned samme 3 ganger før det virket. Endret 5. februar 2008 av TommyTheGun Lenke til kommentar
SystemFeil010 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 dette kommer opp når jeg trykker "download data files setup" : Lenke til kommentar
SystemFeil010 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 dette kommer opp når jeg trykker "download data files setup" : hæ?? kan du det?? link en download manager!!! skulle du bare kjøre setupen åsså virka alt?? Lenke til kommentar
SystemFeil010 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 så.... fortell hva fordelene er ved å bruke download manager da?? jeg vet hva det er?? får du vite nøyaktig om filen er korrupert eller ufullstendig? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Regner med at du må laste ned alle 12 filene, og legge dem i samme mappe, for så å kjøre setup.exe fila. Men kan se ut som om du fikk åpnet den setup.dat fila, og at den inneholder info om de 10 siste .dat filene.. Men ihvertfall prøv å laste ned alle 12 filene til samme mappe, og kjør setup.exe fila.. da burde det da funke. Lenke til kommentar
SystemFeil010 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Regner med at du må laste ned alle 12 filene, og legge dem i samme mappe, for så å kjøre setup.exe fila. Men kan se ut som om du fikk åpnet den setup.dat fila, og at den inneholder info om de 10 siste .dat filene.. Men ihvertfall prøv å laste ned alle 12 filene til samme mappe, og kjør setup.exe fila.. da burde det da funke. Kan du forklare hva du mener? putta bare alle i en mappe og bare kalte den "ny mappe" men det funka ikke... mener du zip-fil? usikker på hva du mener Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 På store filer lønner det seg å bruke feks. Flashget, da jeg har opplevd bla. på nedlastingen av aoc at filene ikke fungerte når jeg brukte firefox(Prøvde 3-4ganger Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Lagre alle filene i samme mappe. Kjør setup.exe filen og installer. Verre er det ikke =) Hvis det ikke går, prøv å last ned setup.dat filen som er på 1kb på nytt. Var snakk om no tull med den, hvis man prøvde å åpne den. Lenke til kommentar
SystemFeil010 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 går ikke ann å laste ned setup.dat, men setup.exe... men jeg må visst bare prøve detta på nytt... Lenke til kommentar
SystemFeil010 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 tror jeg har sjønt det nå Lenke til kommentar
SystemFeil010 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 tror jeg har sjønt det nå Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 To tråder om det samme emnet er flettet sammen, og det er også grunnen til at tråden kan virke litt rotete. Tråden var også feilpostet, og er flyttet til Programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå