Manuel Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Det meste av sjokoladen som selges i butikken smaker godt, men det er da noen gjengangere. Jeg spiser som oftest: Snickers, 70% sjokolade (Freia, Lindt osv.) og hvit sjokolade (hvit toblerone er dritgodt, men umulig å få tak i her i Norge). Den svarte smaker fy... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 mørk kokesjokolade...mmm 8) Ahhh ... endelig en mann med god smak Ellers kommer Japp, Topris og Bamsemums(det ER litt sjokolade i Bamsemums, så da teller dem som "sjokolade" ? ) Lenke til kommentar
Mon Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Fazer!!! Som desverre ikke finnes i norge lengre. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 jeg liker HERSHEY'S Special Dark best Lenke til kommentar
unwill Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Da jeg gikk til butikken for å finne hvit sjokolade så fant jeg det ikke. Gikk faktisk til både Rema, Mega og Maxi for å finne, og jeg fant 1 med nøtter i hos Maxi. Hva er grunnen til at det ikke finnes? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Melkesjokolade, stratos, firkløver, Kvikk lunch XXL, Krokan Rull, smash. Namnam Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Freia Melkesjokolade Ikke no guffe... pure nytelse! Lenke til kommentar
adg Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Freia Melkesjokolade og Crispo er mine personlige favoritter! Mmmm.... Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Nesten alle sjokolader smaker nå godt... Eter hva som helst av den slags....hehe 8) Lenke til kommentar
unwill Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Det meste er godt, men sjokolade med ekkel likør, eller mint takler jeg ikke. Heller ikke med lakris smak av noen slag. Men "ren" sjokolade er godt (hvis det finnes). Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Men "ren" sjokolade er godt (hvis det finnes). Du mener kakao? Synes det ikke er spesielt godt å spise ren kakao.... Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Husker eg ikke feil så er det noen stoffer i skjokoladen som gjør jenter glade og kåte. Husker ikke kor eg leste det Ehem.... Ja, vil si det stemmer rimelig bra. Etter erfaring så er mørkere bedre. Hvis.. ehem... vel... jeg "trenger" litt kos... fra dama, så legger jeg bare en plate Freia Premium Dark eller to og sitter foran datan en halv time. Det gjør susen vettu. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 afther eight er godt men dyrt Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Det meste er godt, men sjokolade med ekkel likør, eller mint takler jeg ikke. Heller ikke med lakris smak av noen slag. Men "ren" sjokolade er godt (hvis det finnes). lakrisskjokolade?? Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 mørk kokesjokolade...mmm 8) Ahhh ... endelig en mann med god smak Ellers kommer Japp, Topris og Bamsemums(det ER litt sjokolade i Bamsemums, så da teller dem som "sjokolade" ? ) Jeg tror vi må danne en ny klubb!! Jeg er også svak for kokesjokolade (IKKE lys). Ellers er melkesjokolade og toppris gode sjokolader! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 mørk kokesjokolade...mmm 8) Ahhh ... endelig en mann med god smak Ellers kommer Japp, Topris og Bamsemums(det ER litt sjokolade i Bamsemums, så da teller dem som "sjokolade" ? ) Jeg tror vi må danne en ny klubb!! Jeg er også svak for kokesjokolade (IKKE lys). Ellers er melkesjokolade og toppris gode sjokolader! begge er like digge (mørk og lys) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 mørk kokesjokolade...mmm 8) Ahhh ... endelig en mann med god smak Ellers kommer Japp, Topris og Bamsemums(det ER litt sjokolade i Bamsemums, så da teller dem som "sjokolade" ? ) Jeg tror vi må danne en ny klubb!! Jeg er også svak for kokesjokolade (IKKE lys). Ellers er melkesjokolade og toppris gode sjokolader! begge er like digge (mørk og lys) Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Kvikk lunsj eller sjokoladeegg fra Anton Berg. btw: visste dere at anton berg har bitte-bitte-litt blåsyre i sjokoladen? Sant!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå