Gå til innhold

Yndlings sjokolade

unwill

Anbefalte innlegg

Det meste av sjokoladen som selges i butikken smaker godt, men det er da noen gjengangere. Jeg spiser som oftest: Snickers, 70% sjokolade (Freia, Lindt osv.) og hvit sjokolade (hvit toblerone er dritgodt, men umulig å få tak i her i Norge). Den svarte smaker fy...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Husker eg ikke feil så er det noen stoffer i skjokoladen som gjør jenter glade og kåte.  Husker ikke kor eg leste det :shrug:

Ehem.... Ja, vil si det stemmer rimelig bra. Etter erfaring så er mørkere bedre. Hvis.. ehem... vel... jeg "trenger" litt kos... fra dama, så legger jeg bare en plate Freia Premium Dark eller to og sitter foran datan en halv time. Det gjør susen vettu. :yes:

Lenke til kommentar
mørk kokesjokolade...mmm 8)

Ahhh ... endelig en mann med god smak :D

Ellers kommer Japp, Topris og Bamsemums(det ER litt sjokolade i Bamsemums, så da teller dem som "sjokolade" ? :yes: )

:D Jeg tror vi må danne en ny klubb!! Jeg er også svak for kokesjokolade (IKKE lys). Ellers er melkesjokolade og toppris gode sjokolader!

Lenke til kommentar

Ellers kommer Japp, Topris og Bamsemums(det ER litt sjokolade i Bamsemums, så da teller dem som "sjokolade" ? :yes: )

:D Jeg tror vi må danne en ny klubb!! Jeg er også svak for kokesjokolade (IKKE lys). Ellers er melkesjokolade og toppris gode sjokolader!

begge er like digge (mørk og lys)

Lenke til kommentar

begge er like digge (mørk og lys)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...