Torsteinen Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 ja, savner soho... har skjenket den noen tanker i det siste.... Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Freia Melkesjokolade Non-Stop Lion Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Vanskelig å velge en favoritt men jeg synes ivertfall Lion er god Lenke til kommentar
Superior Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Spiser mest Snickers, men Freia melkesjokolade er best. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 JAPP!! og sånn kinder egg ting. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Sjokolade er farlig... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Sjokolade er farlig... Kanskje var det sjebnens ironi at jenta omtalt i artikkelen het Frisk: [...]Matvarekjeden Coop har trukket tilbake den sveitsiske melkesjokoladen som gjorde Frisk syk Lenke til kommentar
xthal Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 hu burde iallefall ha lest innholdet på pakka når hu var så jevla allergisk som det der uansett... favorittsjokolade : forsvarets energisjokolade den er bare LEKKER!! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Er det sant at jenter er mere glad i sjokolade enn gutter? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Husker eg ikke feil så er det noen stoffer i skjokoladen som gjør jenter glade og kåte. Husker ikke kor eg leste det Lenke til kommentar
unwill Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Husker eg ikke feil så er det noen stoffer i skjokoladen som gjør jenter glade og kåte. Husker ikke kor eg leste det Kan det stemme det da? "Ofte" blir sjokolade brukt istedenfor sex... altså når de ikke får sex så får de lyst på masse sjokolade... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Husker eg ikke feil så er det noen stoffer i skjokoladen som gjør jenter glade og kåte. Husker ikke kor eg leste det jeg tror du har litt rett der. jenter kan bli opphisset av noe stoffer i sjokolade. på samme måte som gutter faktisk tenner på lukten av agurk(!) :wink: jenter får også spesielt lyst på sjokolade en spesiell uke i måndenen.. da bør man ha så mye sjokolade som mulig Lenke til kommentar
WannabeZZ Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hvit Toblerone Nop, svart Toblerone - Fryktelig vanskelig å få tak i da! :-( Men det er kanskje like greit.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 jeg tror du har litt rett der. jenter kan bli opphisset av noe stoffer i sjokolade. på samme måte som gutter faktisk tenner på lukten av agurk(!) :wink: HVA? Agurk?? Hmm kjøpe agurk imorgen og skjekke. Edit: Hmm det hørtes litt fag ut Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Stratos, Kvikk Lunch XXL, Minde sjokoladene Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hei! Eg har egentlig ingen favoritter liker Stratos,snickers,hobby,kinderegg,avlang kinderegg variant,crispo,hobby,m&m etc. PeNtA når det gjelder Anton Berg så er det ein sjokolade som har ein kilopris på linje med ein biff. Eg var på Nidar sin sjokolade fabrikk i Throndheim da eg gjekk i 9.klasse på ungdomskule (no 10.klasse).Der vi fekk ete så mykje sjokolade vi ville.Men,vi fekk ikkje lov til å ta meg noko sjokolade ut av Nidar sine lokaler.Dei fleste åt bare noen få sjokolader.Dei orket ikkje meir sjokolade.Ein blei på ein måte lei av sjokolade for ei lita stund. Det blir litt på samme måte som om ein seier til ein liten unge at han bare får fem sjokolader.Da er sjangsene store for at han eter alle fem.Men,om du seier til den samme ungen at han kan få så mange sjokolader som han har lyst på.Kan det godt hende han ikkje eter fleire enn eit par stykker. Her kan dykk forresten sjå laban kino. Lenke til kommentar
puta Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 freia melkesjokolade.. snickers.. crispo.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 sjokolade fra denne butikken Lenke til kommentar
Neo Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Utrolig at det er ingen som har nevnt CUBA! Den er jo kongegod! Forøvrig syntes jeg den soho'en smakte møkk. Jeg husker jeg kjøpte den en gang, men kastet den etter 2 biter, sur sjokolade faller ikke i smak hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå