PeNtA Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 soho smakte jo digg! kjipe saker at den ble tatt ut av salg men..når det gjaldt smaken.. så smakte den litt surt på en måte, men skulle den ikke det da? det var liksom yoghurt! yoghurt smaker jo litt sånn surt.. eller? hm.. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Men "smaken er som baken...den er DELT" delt.. og din stinker Ja, takk for sist (og takk for at du stakk innom) Håper du kan sniffe meg bak maaange flere ganger Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 (endret) 2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Btw så så eg en dokumentar der de sa at hvis du spiste over en kg sjokolade så fikk du den samme effekt som hasj. .. alt er relativt... Spørsmålet er bare hvor mye HASJ det er snakk om Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Var på omvisning på Freia en gang, DET var gøy det... Liker forøvrig Lion og Topris best. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Soho var digg den når den kom, men man kunne bli litt "kvalm" av den noen gannger, eller? Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg likte også Twix veldig godt før, men så ble king size varianten satt ned til 5kr på rema. Da var den ikke noe stas. Forstår deg godt, jeg. Sjokolade smaker liksom ikke noe godt lenger når hvem som helst kan få kjøpt den. :wink: Lenke til kommentar
starfish Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg likte også Twix veldig godt før, men så ble king size varianten satt ned til 5kr på rema. Da var den ikke noe stas. Forstår deg godt, jeg. Sjokolade smaker liksom ikke noe godt lenger når hvem som helst kan få kjøpt den. :wink: Ja, det og. Men det var også det at jeg ble veldig lei av den. PS. Bueno er også en av mine favoritter. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 troika, mmmm..... twix er jo oxo en slager, og mørk kokesjokolade Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Appelsin sjokolade er genialt Lenke til kommentar
tommelomsk Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ANTHON BERG: Strawberry in Champagne For mange år siden ble det solgt en utrolig god sjokolade som het: Appelsinrull Vennlig hilsen tommelomsk Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Gullbrød må jo være den beste sjokoladen av alle.. mmmmmmmm Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Stratos du liker kebab du Lenke til kommentar
unwill Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Gullbrød må jo være den beste sjokoladen av alle.. mmmmmmmm Syns gullbrød er den verste sjokoladen jeg noen gang har smakt, tok det en gang, og det var også siste gangen. Når jeg tenker tilbake... kanskje den hadde gått ut av dato? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 en sjokolade jeg fant i england som var fomet som en "d ildo" dumme ting som forandrer ord Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Liker ikke sjokolade så godt, men hvis jeg først skal ha en sjokolade må det bli Hobby Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Mi stemme går til den klassiske freia melkesjokolade. Hugsar med gru for nokre år sidan då noken hadde kødda med oppskrifta på den.... :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå