Gå til innhold

Yndlings sjokolade

unwill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apropos sjokolade, hvorfor er de fleste jenter helt ville etter sjokolade, mye mer ville enn oss gutter, de kan være skikkelig sjokoladesugne i visse perioder. Jeg mener sjokolade er godt men kan godt greie meg uten over lengre perioder.

Det virker som om jenter er mer avhengig av sjokolade enn gutter ? er det slik ?

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Og, det er viktig at sjokkisen er rom-temperert!

no, den skal være kjøleskap/fryser temperert. hard og kald.

i sjokoladen er det et spesielt stoff som kvinner liker...eller no sånt

ehm.. vel, det gjelder ikke kvinner spesielt, men det er happy stoffer i sjokolade.

jeg vil forøvrig påpeke hvilken skandale det er at melkesjokoladen nå kommer i plastikk innpakning. at det skal hjelpe på smaken og bevare den bedre er bare piss, de dyrere spesial sjokoladene kommer fortsatt i papir+sølvpapir. fordømte kraft foods, de prøvde jo å forandre på melkesjokolade oppskriften for noen år siden, men det ble oppdaget, og da unnskyldte de seg :p

freia melkesjokolade er uansett den beste sjokoladen du får i hele verden, utifra det jeg har erfart.

men kongen på haugen er bamsemums!

Lenke til kommentar
Btw så så eg en dokumentar der de sa at hvis du spiste over en kg sjokolade så fikk du den samme effekt som hasj.

Da skal jeg aldri gidde å prøve hasj! For en kilo sjokolade er vel ingenting...? :shrug: Jeg er jo jente, og og har en umettelig lyst på sjokolade til en hver tid. En venninne av meg hadde to laster; røyk og sjokolade. Røyk klarte hun å slutte med, men sjokolade spiser hun den dag i dag...

Sjokolade er visstnok forebyggende mot hjerte- og karsykdommer, men da selvsagt i moderate mengder. Les mer om sunne sjokolader her!

Skjønner forresten ikke hvorfor jeg utsetter meg for å lese denne tråden daglig! Jeg som ikke skal spise sjokolade lenger!! Jeg MÅ jo bare smake litt...! :roll:

Lenke til kommentar

Milkyway er jo godt til tider.

Ellers har vi jo snickers, bounty, twix, mars, stratos, stratos med nøtter, troika, kina, smash, kolibriegg (kvalifiserer de som sjokolade, eller er de marsipan?), melkesjokolade, nero, lohengrin, toblerone, marsipanpølser, hobby, daim, firkløver, fruktnøtt, kinder maxi, osv....

Stort sett all sjokolade untatt bocca og freia premium er godt :D

Og soho var forresten kongegod. Synd at den er borte :cry:

Lenke til kommentar

Anton Berg stuff ruler 8)

Mars er genial :D

Troika mmm gele hehe :p

fikk i meg no greier fra en billibutikk - Europris, no melkesjokkis fyllt med jordbær yoghurt sak - Tasty. :yes:

Liker kirsebær dynka i div alkohol og overtrekt med sjokolade best :woot:

Lenke til kommentar
Wow eg har faktisk aldri smakt soho. Hmm kjøper imorgen

den er ikke i salg lengre.

den var forøvrig kanongod.

F3en! Jaja da kommer eg til å bli plaget med det til eg får smakt den.

Du går IKKE glipp av no, SOHO suger...smaker sjokolade av trekket selvfølgelig, men det som er inni smaker størknet yoghurt med no crisp...fælt, klarte ikke spise en halv engang, skjønner godt at den er borte - urk kvalm.

Men "smaken er som baken...den er DELT" :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...