svennand Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 hvis jeg er snopsjuk blir det Toblerone hvit.... =) om jeg er sulten blir det snickers. og hvis jeg vil bli kvalm tar jeg en knekk marsipan i sjokolade. Om jeg skal kjøre bil blir det Center. Er det varmt ute blir det JAPP (is-versjonen) Linker (LAN) jeg og har lite penger blir det en stor melkesjokolade (plate) eventuelt Stratos versjonen hvis de er utsolgt. Er det vinter og det nærmer seg jul blir det dumlesjokolade eller twist. I påsken blir det vel noname sjokolade med kyllingfasong Om sommeren i utlandet spiser jeg ikke sjokolade (dårlig erfaring) med mindre sjappa virker ok i utlandet... da kan jeg eventuelt spise en bounty,men bare hvis det er over 30 grader ute... Husker dinna SOHO'en en gang i tiden. den var god og kunne spises når som helst kor som helst steike kor jeg sliter Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 bocca og freia premium dark milk eller hva det nå var Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Cloetta Center Sjokolade mmmmmmmmm Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 noname sjokolade Nice Lenke til kommentar
sof Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 jo mørkere kokesjokolade jo bedre! Dark 70% + Belgisk 86% står høyt i kurs! sof:) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 melkesjokolade er over stort sett alt annet av sjokolade som jeg har råd til. Ellers så finnes det mye bra belgisk sjokolade, fikk noe til jul og det gikk fort.... Og, det er viktig at sjokkisen er rom-temperert! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Bueno :puke:Btw bueno betyr ikke "lekkert" på norsk men godt/bra. de burde lære seg spansk før de dummer seg ut på tv. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Bueno :puke:Btw bueno betyr ikke "lekkert" på norsk men godt/bra. de burde lære seg spansk før de dummer seg ut på tv. Så sant så sant Lenke til kommentar
unwill Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Leste jo gjennom alle postene, utifra dataene som ble skrevet, så blir det vanskelig å finne en konklusjon på hva slags sjokolade vi liker... ser ut som det ikke er noe særlig sammenheng... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 snickers cruncher er ganske digg. også "fløteknapper" i løsvekt. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 god gammel favoritt: Hobby!! Ellers er det ingenting som slår "spesial" i Candy King sortimentet, det er smågodt sjokolade, fylt med nugattikaramell-liknende substans. _YUMMY_ Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Husker dinna SOHO'en en gang i tiden. den var god og kunne spises når som helst kor som helst SOHO, ja. Den sjokoladen var genial på ALT unntatt smaken. Markedsføringen, emballasjen + at den stor oppreist. (Gjorde at den syntes lettere.) Som kjent var det endel youghert i sjokoladen. Og hva skjer med melkeprodukter som ligger litt for lenge? Jo, det begynner å gjære. Det var det som skjedde med SOHO, derfor smakte den ikke så altfor godt og ble tatt av markedet like etter lanseringen. Nidar tapte flere titalls millioner på den sjokoladen. Teknisk sjef i Nidar fikk også sparken. Mine fovoritter: 1: Ren melkesjokolade (Freia, Milka og Leitz(tror jeg)) 2: Dumle, Toblerone(vanlig), firkløver 3: Minde, + mange andre jeg ikke kommer på i farta Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 SOHO? Hvordan så den ut igjen? husker jeg prøvde den noen ganger.. totalt jallla produkt Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 GULLBRØD OG TROIKA. namm namm. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 1: Mandelstang 2: Karamello 3: Hobby Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Sakset fra Økonomisk Rapport: «Nidars statussjokolade, Soho, er trukket fra markedet. 70 millioner kostet det å utvikle søtsaken. Yoghurt-sjokoladen ble et prestisjetap for fabrikken. Lanseringen av den nye, urbane sjokoladen i 1998 var den dristigste i Nidars 89 år gamle historie. Sprek design, utradisjonell smaksammensetning av sjokolade, stivpisket yoghurt og sprø crisp skulle kapre unge, urbane mennesker i alderen 18-32 år. I to år hadde fabrikken i hemmelighet arbeidet, og 2000 nordmenn hadde smakt og synset om sjokoladen. Nidars ledelse hadde stor tro på at den spesialdesignede sjokoladen skulle falle i smak, bli meget lønnsom for fabrikken og plassere seg på en tredjeplass etter Stratos og Troika i løpet av 2001. Den første måneden i salg, var Soho den mestselgende sjokoladen i Norge, viste en markedsundersøkelse. For å tilfredsstille etterspørselen i markedet, satt Nidar i gang med doble sjokoladeskift på Soho-maskinene. Så gikk salget gradvis nedover. Før jul i fjor ble sjokoladen trukket fra det norske markedet. Årsaken var klar: Soho solgte altfor dårlig. - Den solgte utrolig bra det første året. Vi var så fornøyde. Så gikk det bratt nedover med salget. Til slutt solgte den så dårlig at vi ble nødt til å prioritere annerledes. Vi torde ikke bruke mer penger på Soho, men valgte å satse på eksisterende prosjekter og nylanseringer. Tilbaketrekningen var ikke noe moro fordi vi hadde hatt større ambisjoner for Soho, sier informasjonskonsulent Anne Guri Solem Selnæs i Nidar. Nidar brukte 60 millioner kroner på nye tekniske investeringer og produktutvikling for å komme frem til yoghurt-sjokoladen Soho. I tillegg gikk det med minst 10 millioner kroner til markedsføring, produksjon av reklamefilm og produktreklame. » Rart det ikke stod noe om smaken, for det var det markedsføringslæreren min sa. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Hmm... tror egentlig det ikke er altfor vanskelig å fixe det med at "smaken" forandrer seg over tid. Melk holder jo ganske lenge, bare se på produkter som Litago osv... Jeg personlig er ikke noe glad i yogurt, så jeg smakte aldri på sjokoladen... Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Ingenting slår MARSIPANPØLSE runt juletider, det er orgasmisk godt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Wow eg har faktisk aldri smakt soho. Hmm kjøper imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå