Gå til innhold

Yndlings sjokolade

unwill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, jeg fikk en boks med Anthon Berg sjokolade til jul for mange år siden. Jeg klarer ikke beskrive smaken, men de var så usannsynlig gode! Det triste er at jeg aldri har klart å finne den typen igjen :/

Snickers var en klar favoritt i min tid i forsvaret, men nå er det vanskelig å si.

Forøvrig er Toffin-lakris (Lilla pose med toffin) SINNSYKT gode, syns jeg. Klarer å slenge i meg en sånn pose på ca 4-5 min :oops:

Bra jeg har høy forbrenning, liksom :p

Lenke til kommentar
1. Dark Milk

2. Topris

3. Snickers

4. Toblerone

5. Crispo

+ mange fler, ja jeg liker sjokalode :D

Omtrent hundre prosent enig med Message body her, til og med rekkefølgen :o Untatt den første; "Dark milk" - den har jeg aldri smakt - må testes snarest :smile:

Ellers vil jeg nevne "center" ( enslags svensk variant av "smil", men bedre ) "caramello", "firkløver" og "kvikklunch".

Men ingen slår Snickers og Topris :woot:

Troyka liker ikke jeg heller

Obs. message body? hvor fikk jeg det fra :shrug:

Nisje Olm skulle det være - sorry :D

Lenke til kommentar

Det som er trist er at sjokolade smaker ikke godt lenger. :cry:

Den beste er alikevel Daim, men jeg greier desverre ikke spise store mengder av den. (Av ukjent grunn) Før så var 200g Stratos rett fra kjøleskapet favoritten, men igjen så er det for søtt.

Sure sild er for tiden det beste snopet som er.

Men the one and only Coca Cola er jo det som suger mest penger ut av lomma.

Lenke til kommentar

BUENO! Det er lekkert på Norsk det, herlig spør sjokolade, med myk vaffelnøtt krem inni, smak så vet du va Bueno betyr, LEKKERT sprø, nydelig myk!

Og center, daim, melkesjokolade, TROIKA, KINA!!!, crispo, mindes special, og den derre store gule posen med en slags crisp sjokolade, til 40 kr, tror den heter Crisp?

Fy faen, nå fikk jeg lyst på sjokolade gitt!!! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...