Zardoz Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Troika ruler for tiden. Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Heh, jeg fikk en boks med Anthon Berg sjokolade til jul for mange år siden. Jeg klarer ikke beskrive smaken, men de var så usannsynlig gode! Det triste er at jeg aldri har klart å finne den typen igjen :/ Snickers var en klar favoritt i min tid i forsvaret, men nå er det vanskelig å si. Forøvrig er Toffin-lakris (Lilla pose med toffin) SINNSYKT gode, syns jeg. Klarer å slenge i meg en sånn pose på ca 4-5 min :oops: Bra jeg har høy forbrenning, liksom Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 jøss... :o ingen som nevner den beste, STRATOS! kald og god stratos, flat, ikke den tykke. :wink: og seff Crispo Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Sjokoladen for feinschmeckere: Guylian. Ahhh, belgisk sjokolade på sitt absolutt beste. http://guylian-choc.com/ Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Marsipan er bare så godt Det er også det meste av norsk sjokolade! Jeg liker ikke mye av det søte-skvipet du får kjøpt andre steder i Europa, og hvit sjokolade er også bare tull. (Det er jo bare kokosmør uten kakaopulveret! (Eller noe i den duren)) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Ikke sikker men det må nok bli noe som dette her: Snickers Cruncher!, Twix, Stratost og Crispo seff... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Marabou's melkesjokolade! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 1. Dark Milk2. Topris 3. Snickers 4. Toblerone 5. Crispo + mange fler, ja jeg liker sjokalode Omtrent hundre prosent enig med Message body her, til og med rekkefølgen :o Untatt den første; "Dark milk" - den har jeg aldri smakt - må testes snarest :smile: Ellers vil jeg nevne "center" ( enslags svensk variant av "smil", men bedre ) "caramello", "firkløver" og "kvikklunch". Men ingen slår Snickers og Topris Troyka liker ikke jeg heller Obs. message body? hvor fikk jeg det fra Nisje Olm skulle det være - sorry Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 stratos med nøtter og japp.... Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Freia Melkesjokolade uten tvil....., men firkloever , stratos og kvikklunsj ogsaa da Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Er det bare jeg som foretrekker den Milde gode søte smaken til luksus sjokoladen Lohengrin,hvis form ble tegnet opp av en kjent norsk arkitekt,hvem eller når veit jeg ikke!!! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Freia Melkesjokolade Crispo Stratos :smile: Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Fruktnøtt.. Med Kaffi til! Ingenting slår den comboen! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Liker alt av sjokolade untatt de svarteste typen eller de med likør. Hvit sjokolade med vanlig melkesjokolade on topp blir en killer. nam fikk lyst på sjoko Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Det som er trist er at sjokolade smaker ikke godt lenger. Den beste er alikevel Daim, men jeg greier desverre ikke spise store mengder av den. (Av ukjent grunn) Før så var 200g Stratos rett fra kjøleskapet favoritten, men igjen så er det for søtt. Sure sild er for tiden det beste snopet som er. Men the one and only Coca Cola er jo det som suger mest penger ut av lomma. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hvilken som er best.. ? nja.. aner i grunnen ikke. Jeg pleier bare å ta det som ligger i skapet på kjøkkenet som ikke det som er _for_ fancy, liker best plain sjokolade. Akkurat nå momser jeg M&M's.. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 M&M's er sinnsykt digg! jeg må huske på å kjøpe noen sånne poser jeg kan ha med til TG! Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 BUENO! Det er lekkert på Norsk det, herlig spør sjokolade, med myk vaffelnøtt krem inni, smak så vet du va Bueno betyr, LEKKERT sprø, nydelig myk! Og center, daim, melkesjokolade, TROIKA, KINA!!!, crispo, mindes special, og den derre store gule posen med en slags crisp sjokolade, til 40 kr, tror den heter Crisp? Fy faen, nå fikk jeg lyst på sjokolade gitt!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå