unwill Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 At Cola er den mest populære drikken blant oss data interesserte ("datanerder" ) er ingen hemelighet, men hva slags sjokolade er det vi liker? Blant turgåerne er det Kvikk Lunch, og sportye kanskje New Energy? Men oss? hmm... :-? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg må si at jeg foretrekker Lohengrin...(ja,den som ser ut som en padleåre..) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 1. Dark Milk 2. Topris 3. Snickers 4. Toblerone 5. Crispo + mange fler, ja jeg liker sjokalode Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Troika naturligvis! Og ja, kvikk lunch og. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Vanskelig å finne noen skikkelig favoritt. Tror jeg vet hvilken som er den verste dog. Den het "Freia Premium Dark". Den var så stikkende vond at jeg rett og slett ble kvalm og dårlig. Fikk den som smaksprøve i en butikk så jeg kunne ikke spytte den ut heller :x HUFF!!! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 OH!! sjokolade! beste sjokoladen er.. hm..kanke velge.. :oops: new energy, japp, lion, kvikk lunch, krokanrull, daim, hvit toblerone osv.. sjokolade med karamell i er dødsdigg Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 topris og nero... og troika da. Blir ikke så mye sjokolade spising da... fåkke plass til Coke. Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Det er helt umenneskelig å måtte velge!!! :o Fazer mint og Fazer Nougat er himmelske, jeg digger mørk sjokolade, dronning sjokolade, mokkabønner, melkesjokolade, Nero, Lohengrin, Non stop, Max, Minde banansjokolade, firkløver, krokanrull... Men klarer meg fint uten sjokolade med marsipan eller lakris... Don't start me on chips.... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 åh!! sjokolade med marsipan!! OMG!! det synes jeg er digg! sånne marsipanbrød fra anton berg!! oh!! mama! de eier :o Lenke til kommentar
umy Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 troika!,mandelstang!,japp,new energy,bounty,gullbrød.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 mørk kokesjokolade...mmm 8) Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 after eight Nei, det er sikkert sundt det med tanke på at man ikke får så lang tid til å spise sjololade. Og da blir man ikke så feit.... (som meg?) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg digger bare Crispoo! Troika blir jeg kvalm av bare på tanken...(sorry alle troika fan) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Freia Melkesjokolade - ett lite stykke Norge ;-) Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Freia Melkesjokolade - ett lite stykke Norge ;-) eller var det USA? Kraft foods.... Lenke til kommentar
pekle Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Freia Melkesjokolade - ett lite stykke Norge ;-) eller var det USA? Kraft foods.... Hehe, ingenting som litt god globalisering. Forresten så er vel eit par av Melkesjokolade-reklamene spelt inn på New Zealand, fordi det såg meir norskt ut der... Ellers er vel Bocca favoritten for tida (jada eg lot med påvirke av den strategiske plasseringa rett framfor kassa på Narvesen). Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Freia Melkesjokolade - ett lite stykke Norge ;-) eller var det USA? Kraft foods.... som igjen er et datterselskap av "Philip Morris" hvis jeg ikke tar helt feil. Så ved å kjøpe "Et lite stykke Norge" er man faktisk med på å støtte amerikansk tobakksindustri. :o Det nye slagordet burde for lengst vært: "Et lite *host* stykke *host,hark*, Norge *host, host*" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå