Rescue me Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Her kan man jo gjøre kjempe butikk. 70 personer på trinnet mitt skal ha denne på fredag Men takket være deg så skal vi ikke ha disse oppgavene lengre da Skal ikke se bort fra at de lurer oss og faktisk ikke skriver nye oppgaver. Den har jeg opplevd . Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Her kan man jo gjøre kjempe butikk. 70 personer på trinnet mitt skal ha denne på fredag Men takket være deg så skal vi ikke ha disse oppgavene lengre da Skal ikke se bort fra at de lurer oss og faktisk ikke skriver nye oppgaver. FU*K U ROBIN ! VAR DET DU SOM SA DET !?!?!?!??! HELVE*E TA DEG ! :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) @ pepsipower: Haha, visste du ikke det Lars? Jaja, satser på at det er oppgavene vi får for da er jeg godt, godt forberedt ^^ EDIT: Om du er Preben vel og merke EDIT2: Var visst Lars det ja. Endret 17. april 2008 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Og jeg hadde rett. De bare bløffet. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Og jeg hadde rett. De bare bløffet. Hvordan gikk tentamen? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Bra tror jeg, oppgavene var jo jævlig dårlige men jeg følte det gikk bra til tross for det. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Bra tror jeg, oppgavene var jo jævlig dårlige men jeg følte det gikk bra til tross for det. Oppgavene er dårlige ja, har også funnet ut nå at temaet på engelsk tentamenen min i neste uke er colours . Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Been there done that. oppgavene der er faktisk bedre. Tro det eller ei. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Been there done that. oppgavene der er faktisk bedre. Tro det eller ei. Husker du hvordan oppgaver det var? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 En av oppgavene gjaldt var i allefall at man skulle skrive om hva som farga ungdommers liv. Valgfri sjanger om jeg ikke husker helt feil, var i allefall den oppgaven jeg valgte. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 En av oppgavene gjaldt var i allefall at man skulle skrive om hva som farga ungdommers liv. Valgfri sjanger om jeg ikke husker helt feil, var i allefall den oppgaven jeg valgte. Fant nå ut at en av klassene på min skole allerede har hatt denne tentamen . Skal spørre de om de vet mer siden de hadde den i dag . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå