Rescue me Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Hva er straffen for å dele denne med hele klassen på msn? Har ikke blitt tatt . Me either... Forøvrig loka oppgaver, selv læreren var var enig det. Tenker spesielt på task 1, "start your 2nd paragraph with: The text i liked best...", men det gikk overraskende bra. Kjekt med et par utskrifter fra Wikipedia når man skal skrive artikkel. Notater sådan, jeg juksa ikke. Kan du si hva oppgavene er eller går det ann å finne de på nettet? har forberedelsesdelen.. men bare lurer på oppgavene (A) Leste du førstepost? Du kan laste ned oppgavene der . Lenke til kommentar
Oda92 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hva er straffen for å dele denne med hele klassen på msn? Har ikke blitt tatt . Me either... Forøvrig loka oppgaver, selv læreren var var enig det. Tenker spesielt på task 1, "start your 2nd paragraph with: The text i liked best...", men det gikk overraskende bra. Kjekt med et par utskrifter fra Wikipedia når man skal skrive artikkel. Notater sådan, jeg juksa ikke. Kan du si hva oppgavene er eller går det ann å finne de på nettet? har forberedelsesdelen.. men bare lurer på oppgavene (A) Leste du førstepost? Du kan laste ned oppgavene der . Så det nå Lenke til kommentar
ostekake2k Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er det noen her som har lyst til å legge ut notatene deres ?? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Er det noen her som har lyst til å legge ut notatene deres ?? Skulle gjerne gjort det hvis jeg hadde hatt noen . Lenke til kommentar
fab88 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 superbra side;D lurer bare på hvor jeg finner oppgavene, var inn på linken, mn fant bare forbredelses tekstene, ikke oppgavene. det haster veldig! takk=D Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Tusen takk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 edit: til fab88 last ned zip filen på dne andre linken under =) Endret 3. april 2008 av Diskutereren Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 superbra side;D lurer bare på hvor jeg finner oppgavene, var inn på linken, mn fant bare forbredelses tekstene, ikke oppgavene. det haster veldig! takk=D Du laster dem ned i førstepost på den nederste linken. Tusen takk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 edit: til fab88 last ned zip filen på dne andre linken under =) Ingen problem . Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Over 1000 downloads nå . Lenke til kommentar
3nity Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 hmmm... om dette er til hjelp så har vi også hatt denne for sånn ca 3 måneder siden. Viss jeg husker rett så skreiv jeg i hværtfall et eventyr om en gutt som måtte krysse en bro hver dag for å komme til skolen , men der var det en bølle som dengte han hver dag. Isåfall så fikk jeg 6 på det o_O so.... tror en av oppgavene er "Skriv en historie/eventyr der en bro spiller en viktig rolle. Lenke til kommentar
Karinaaa Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Vi hadde dette temaet også. Likte ikke oppgavene så veldig godt:0 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Vi hadde dette temaet også. Likte ikke oppgavene så veldig godt:0 Tror ikke så mange gjøre det . EDIT: Velkommen til forumet . Endret 9. april 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) ...tror en av oppgavene er "Skriv en historie/eventyr der en bro spiller en viktig rolle. The holy quest for the missing SLI-bridge :!: (Lost in the lair of the mighty dragon Overclockius in the Nvidia Mountains) Endret 10. april 2008 av Zatôitchi Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 ...tror en av oppgavene er "Skriv en historie/eventyr der en bro spiller en viktig rolle. The holy quest for the missing SLI-bridge :!: (Lost in the lair of the mighty dragon Overclockius in the Nvidia Mountains) Haha . Hadde jeg hadde en datanerd som lærer skulle jeg lagd en slik historie . Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Dette kan bli seriøs buisness med tanke på at hele klassen min skal ha denne på tentamen på Tirsdag Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Dette kan bli seriøs buisness med tanke på at hele klassen min skal ha denne på tentamen på Tirsdag Seriøs buisness? Skal du selge oppgavene? EDIT: La til en annen versjon siden den er mer oversiktelig . Giddet ikke å ta vekk den andre også siden jeg vil se hvor mange downloads det blir tilsammen. Endret 13. april 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Her kan man jo gjøre kjempe butikk. 70 personer på trinnet mitt skal ha denne på fredag Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg hadde den før jul. Utrolig kjedelig oppgave. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Her kan man jo gjøre kjempe butikk. 70 personer på trinnet mitt skal ha denne på fredag Men takket være deg så skal vi ikke ha disse oppgavene lengre da Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Her kan man jo gjøre kjempe butikk. 70 personer på trinnet mitt skal ha denne på fredag Men takket være deg så skal vi ikke ha disse oppgavene lengre da Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Her kan man jo gjøre kjempe butikk. 70 personer på trinnet mitt skal ha denne på fredag Men takket være deg så skal vi ikke ha disse oppgavene lengre da Skal ikke se bort fra at de lurer oss og faktisk ikke skriver nye oppgaver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå