Anv Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Intel Matrix RAID er da ikke så ille. Det eneste "negative" er jo at du kunn kan ta med deg raidet til et annet "kompatibelt" Intel Matrix hovedkort. At et eget raidkort er bedre er det vel ingen tvil om, det er jo bare snakk om hvor mye man kan/ønsker å betale. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Anvil: Viss det er som du sier saa har det ingen betyding for meg, men jeg kommer helt sikkert til aa skaffe meg et kontroller kort for eller siden like vell da...er plass til 12 HDD i det kabinettet jeg forelobig har blinket meg ut (lilan li pc v2000pluss 2) Endret 7. februar 2008 av Blue Lenke til kommentar
Blue Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Ser att kortet har en saakalt PCI-x....hva brukes den til Lenke til kommentar
Blue Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 ATWindor: I prisguiden saa staar det feil angaaende antall sata tilkoblinger...skall vere 8 interne og 2 exsterne Lenke til kommentar
Anv Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 PCI-x var det vanlige før for raid kontrollere, nå er det PCIe som begynner å ta over. Det er 6 interne for Intel Matrix og 2 interne fra Marvell. I tillegg kommer det 2 eSata porter. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Maskinen jeg vill bygge er ikke en maskin som er dedikert til noe som helst, men er kraftig nok til det meste, spille av HD film, spille et nytt spill, redre grafikk, cad maskin, dekode en DVD paa en akspetabel tid, programering, vemwer, linux dualboot..........U name it...en altmulig kraftig masin Lenke til kommentar
etoel Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Maskinen jeg vill bygge er ikke en maskin som er dedikert til noe som helst, men er kraftig nok til det meste, spille av HD film, spille et nytt spill, redre grafikk, cad maskin, dekode en DVD paa en akspetabel tid, programering, vemwer, linux dualboot..........U name it...en altmulig kraftig masin Begynn å spare^^ Det høres vel ut som en ganske mainstream maskin og da vil du helt sikkert bli fornøyd med det som er diskutert her! Lenke til kommentar
Blue Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Maskinen jeg vill bygge er ikke en maskin som er dedikert til noe som helst, men er kraftig nok til det meste, spille av HD film, spille et nytt spill, redre grafikk, cad maskin, dekode en DVD paa en akspetabel tid, programering, vemwer, linux dualboot..........U name it...en altmulig kraftig masin Begynn å spare^^ Det høres vel ut som en ganske mainstream maskin og da vil du helt sikkert bli fornøyd med det som er diskutert her! Har tengt aa bruke mellom 15 og 20 k...saa vi faar se....oppsettet til no ligger paa 15k og da har jeg ikke taty med HDD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå