Gjest mewee Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har sånn klikkelyd i mange av leddene mine. Ankler, tær, knær, skuldrer, albue og fingrer. Klikkinga kan gjøre litt vondt i knærne når jeg bøyer dem. Klikkelyden kommer når jeg bøyer ut ledde, det er ikke der heletiden, men om jeg eks har ligget på sofaen litt og skal røyse meg å et av de leddene strekkes. Klikkelyden i skuldra mi er "ny" dem var ikke der før. Kan dem kommet etter jeg har begynt å trene, kjenner også at skuldra mi er litt vond og sliten, selv om jeg ikke har trent hardt på 2uker nå, bare lett trening i den tia. Hva kan jeg gjøre får å få vekk den klikkinga i ledda, er det skade som er der? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Samma greia selv, bare at jeg ikke trener. Hver gang jeg går lange skritt knekker det søtt i ankelen. Høres rart ut bare. Var noen som spurte om jeg drikker melk, noe jeg ikke gjør; Men om det er grunnen skal jeg ikke synse i Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Lider av knikkelyd i anklene jeg og, kan også gjøre det on command, altså ikke bare når jeg går. Skulle likt å vite hva som er gærent og... Lenke til kommentar
kaka Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Jeg opplever også klikking, men da i albuen. Grunnen til dette fant jeg via en MR-undersøkelse og det viste seg at jeg hadde et lite løst beinfragment som lå og "skrapte". Dette beinfragmentet skal jeg operere ut ettersom at det til tider låser albuen (mister ca 1/4 av bevegelsen i albuen). Om dette kan være tilfellet hos dere er vel heller tvilsomt. Endret 5. februar 2008 av kaka Lenke til kommentar
Gjest meewee Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du som snakka om melk, ja jeg drikker melk så og så hverdag. Kan legge på noe hisorie om meg, har spilt og trent fotball i fra jeg var 5år til jeg var 15år. så tok jeg en pause i all sport, begynt med styrketreing nå får 3måner sia, og her kommer klikkinga i skldra inn, skuldrene mine og armene mine har blitt mye større enn de var, kan ha noe med dette og gjøre? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg også, men tror ikke det er farlig. Det klikker over alt. Men som du sier er det verst i knærene. For der kjenner du akkurat som om du kommer over en knaus når klikket er ferdig. Og da er det utrolig deilig (da forsvinner anspentheten). Somsagt tror jeg ikke det er farlig. Mulig at en tur til en slik som trykker deg forskjellige under bena kan hjelpe. Det funka ganske bra på meg, i alle fall når jeg var stiv i leddene o.l. Hva er det nå det heter igjen? Soneterapi? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg sliter med det samme, men bare i kjeven. Hvis jeg gaper for vidt "knekker" den i flere dager etterpå. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Lider av knikkelyd i anklene jeg og, kan også gjøre det on command, altså ikke bare når jeg går. Skulle likt å vite hva som er gærent og... Oh yes me too. Jeg sliter med det samme, men bare i kjeven. Hvis jeg gaper for vidt "knekker" den i flere dager etterpå. And oh yes same here Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg sliter med det samme, men bare i kjeven. Hvis jeg gaper for vidt "knekker" den i flere dager etterpå. Jeg også. Det er vondt. Sinnsykt vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå