Nimh Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei. Har lyst å "invistere" i nye høytallere til Pcen min, og kom over dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=304431 . Det jeg lurer på er om lyden vil bli særdeles dårlig dersom jeg kobler den til laptopen min? Er det normalt å feks ha forsterker eller lignende? Kan jeg få 5.1 ut av å bare putte den grønne kabelen inn i Headset inngangen på pcen min? Eller må jeg ha mye ekstra greier da? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Om du ser på tråden rett over denne. Den som er sticky så kan du se at den heter "Dette er ikke en kategori for pc-høyttalere!" .... Men ontopic. Jeg har hørt 2.1 versonen av det. Tja hva skal jeg si... Det var ikke noe særlig å skryte av, men hva for man for 600,- annet en en kul tur på byen? Personlig ville jeg spart de 600,- ventet en liten stund å kjøpt meg noe det går ann å høre hvertfall litt høyt på uten at kabinettet og plastikk lyden for meg til å ta på meg headsett igjen... Endret 5. februar 2008 av GnoMiz Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg synes dette dette Logitech-stereoanlegget spilte bra til å være ment for PC-bruk. Bassen var litt dominerende, men det lød ikke så aller værst til populærmusikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå