Epilog Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Halla For noen år siden vurderte jeg å kjøpe meg en PDA for å bruke den til notater åp forelesninger, møter OL. Jeg lot det være i og med at batterikapasiteten en fikk for kr 3000+ var på i underkant av en time. Nå har selvsagt ting endret seg litt, og det kan igjen være aktuellt med en PDA. Første gang jeg så meg rundt etter en PDA, var en av motivasjoenen ekstrautstyret som var å få kjøpt: bla sammenrullbare keyboard i silikon og keyboards som kunne foldes sammen til å ikke bli større enn selve PDAen. begge full-size tastatur. Men nå klarer jeg ikke å finne noe info som knytter noen PDA og ultratransportable full-size keyboards sammen. er det noen som har peil på hvilke merker og modeller jeg skal se etter dersom dette er noe som eksisterer? - å skrive bokstav for bokstav på en touch-skjerm er simpelthen alt for langtekkelig til å være praktisk. Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Halla For noen år siden vurderte jeg å kjøpe meg en PDA for å bruke den til notater åp forelesninger, møter OL. Jeg lot det være i og med at batterikapasiteten en fikk for kr 3000+ var på i underkant av en time. Nå har selvsagt ting endret seg litt, og det kan igjen være aktuellt med en PDA. Første gang jeg så meg rundt etter en PDA, var en av motivasjoenen ekstrautstyret som var å få kjøpt: bla sammenrullbare keyboard i silikon og keyboards som kunne foldes sammen til å ikke bli større enn selve PDAen. begge full-size tastatur. Men nå klarer jeg ikke å finne noe info som knytter noen PDA og ultratransportable full-size keyboards sammen. er det noen som har peil på hvilke merker og modeller jeg skal se etter dersom dette er noe som eksisterer? - å skrive bokstav for bokstav på en touch-skjerm er simpelthen alt for langtekkelig til å være praktisk. Det du ser etter er primært bluetooth keyboards som stortsett fungerer med de fleste PDA'er, uavhengig av OS/merke. Disse finnes i mange størrelser. Google på bluetooth +keyboard +pda så får du en idé om hva som finnes, og ikke minst, modellnavn. Utvalget på norske nettbutikker f.eks. er litt variabelt, men noe fins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå