Gå til innhold

[Løst]Zelda Ocarina of Time - Hva vil sheik ha meg til å gjøre?


Ccconker

Anbefalte innlegg

Hei!=)

 

Sheik står ved sverdet i Temlpe of time, og sier dette: To save the forest girl, y need another skill... head to kakariko village.

post-123894-1202240538_thumb.jpg

Men jeg har vært i kakariko village mange ganger.. Og det er aldri nor nytt der.

Så jeg sjønner ikke hva sheik vil.

 

Vet du hva jeg skal gjøre der?

Endret av Ccconker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du si litt mer om hvor du er? Hva du nettopp har gjort?

 

Jeg er i kakariko village... Jeg har vært innom alle bygningene.

 

Hmmm. Har du fått de 3 forskjellige skillsa du får fra Fe-dronningene? Faeries Fire osv. Kanskje Sheik mener en av dem.

 

De er vel ikke i kakariko village.

Lenke til kommentar

Hmm sant det. Da tror jeg du skal gå til graveyard og flytte på litt graver. En av dem har et hull under seg, neddi der skal du kappkjøre med en som heter Dampe ellerno. Vinner du får du en hookshot som du trenger for å komme deg inn i Tempelet i Lost Woods hvor "forest girl" er.

Lenke til kommentar
Hmm sant det. Da tror jeg du skal gå til graveyard og flytte på litt graver. En av dem har et hull under seg, neddi der skal du kappkjøre med en som heter Dampe ellerno. Vinner du får du en hookshot som du trenger for å komme deg inn i Tempelet i Lost Woods hvor "forest girl" er.

 

 

Det stemmer det Nimh sier.

 

Stikk til graveyarden, og gå opp til venstre og flytt på litt gravsteiner.

 

Tusen takk begge to:) Har ikke prøvd enda..men jeg skal nok det senere i dag=)

Lenke til kommentar

OoT er det beste spillet noensinne. Det har aldri endret seg for meg. I tillegg til at OoT er kanskje det første spillet jeg husker (spilte det sammen med søstra mi og to av brødrene mine), og at det er Best Game Of All Time, gjør det til det mest "huskverdige" og det kjæreste spillet jeg vet om =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...