Narsha Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei folk! Jeg, har et problem. Nettopp fått i hus en 40gig PS3 fra Japan, og er forsåvidt veldig fornøyd bla bla, MEN! Jeg har Heavenly Sword, Uncharted og Tekken: DR Online (lastet ned). Uncharted går det helt fint å spille, men når jeg prøver å starte opp de to andre spillene, får jeg beskjeden: "Du kan ikke spille dette spillet med den nåværende video ut innstillingene (80028F10)" Jeg har rotet litt rundt i menyene, uten å bli noe merkbart klokere, så; hjelp? Det er ikke en HDTV, men kjører alle 360 spill, og har både komponent og vanlig scart kabel. På forhånd takk! Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 En japansk PS3 gir ut et 480i (NTSC) signal når den er i SD modus, PAL spill er kodet til å gi et 576i (PAL) signal. Den enkleste løsningen for deg, er å kjøpe en HDTV da problemene opphører når PS3en er i HD modus (720p, 1080i, 1080p). http://www.joystiq.com/2007/05/07/ps3-is-r...a-hi-def-catch/ Lenke til kommentar
Narsha Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Det rævpulte meg ganske kraftig, men men! Takk for svar ihvertfall! Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Har du sett om tven støtter NTSC? På den gammle tven min så kunne jeg gå på en meny og fikse det. Valget sto mellom auto,pal og ntsc, er du heldig står det på pal istedenfor auto. Endret 11. februar 2008 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Narsha Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Hei igjen, sorry for bumping, men: Sjekket TV`en min, og har dessverre ikke noen slik type meny. Så ender nok opp med å kjøpe meg ny TV, noe som burde bli gjort uansett... Så hvis noen har en 15 lapper til overs, tar jeg imot! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå