Isbilen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) I går ble jo som kjent Metallica-billettene lagt ut for salg, og som vanlig er det en god forsamling pikkhuer som akter å tjene penger på andre menneskers arbeid uten å gjøre mer selv enn å legge midlertidig beslag på billetter og ta seg betalt for å levere dem ut til stakkarer som ønsker å gå på konsert, og til ingen stor forundring krydde snart Finn med annonser hvor folk krevde både to og tre laken for en billett. Drittsekkene er mange, men mulighetene er flere, så gjør livet til en svartebørshai litt surere i dag, og verden blir automatisk et bedre sted. Endret 18. februar 2008 av überGoliath Fjernet oppfordring til trakassering Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Høres meget utspekulert ut. Jeg liker det! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bra tiltak! Kanskje noen får et par dusin med esker fra Peppes Pizza levert på døra Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Dette høres meget bra ut! Godt tiltak mot idioter Går jo også ann å forklare hva man syns om slike via mail funksjonen på finn.no Endret 6. februar 2008 av GnoMiz Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Haha! hørtes genialt ut. Bryr meg selv ikke om å dra på denne Metallica konserten, men svartebørs idioter har jeg aldri likt Dere må komme med en rapport hvis noen av dere påfører disse folkene litt jævelskap. :!: Endret 6. februar 2008 av Gaut1 Lenke til kommentar
Metallicafreak Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 faen dere har mye fritid Lenke til kommentar
mark Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 vi liker det dere gjør stå på!!! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 blanda oppfattning av svartebørshandel.. har benyttet meg av det flere ganger og fått billetter jeg sannsynligvis aldri hadde fått via billettservice uansett Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 faen dere har mye fritid Forskjellen er vel at det er noen som har bedre fritid enn andre. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Enig at de er noen sleipe jævler, men.. ja, ja. Dette må jeg få med meg. =P Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Å oppfordre til å trakassere folk er noe vi ikke ønsker her på forumet. Det er rett og slett like lavmålt som å være svartebørshai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg