ShadowViper Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hei. har mistet cden til lydkortet så får ikke noe lyd (som sier seg selv?) Noen bra sider ? xD Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Pleier jo være plug and play.. Hva med hjemmesiden til produsenten av kortet? Lenke til kommentar
ShadowViper Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Pleier jo være plug and play.. Hva med hjemmesiden til produsenten av kortet? Problemet er at jeg ikke vet kortet. Har en Amilo av et slag X D fujitsusimens Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Last ned og installér SIW, så finner du ut hvilket lydkort/chip du har. Lenke til kommentar
maXini Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg har det samme problemet... Etter reinstallasjonen så funket ikke lyd :S Jeg lasta akkurat ned den SIW greia og sjekket litt.. tror lydkortet mitt heter : Property Value Microsoft Kernel System-lydenhet eller SiS 7018-lyddriver eller Sound Blaster 16, AWE32 eller kompatible (WDM) Vet ikke hvem av dem som er lydkortet :S Noen som kunne hjelpe meg? av de greiene der har problem (10) som jeg ikke skjønte noe av ;S Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 tror lydkortet mitt heter : Property ValueMicrosoft Kernel System-lydenhet eller SiS 7018-lyddriver eller Sound Blaster 16, AWE32 eller kompatible (WDM) Googla det som jeg satt strek under(altså lydkortet) første siden jeg gikk inn på : http://www.softwarepatch.com/utilities/creativesb.html Mvh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå