Solol Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei. Jeg har akkurat skaffet meg en PS3 nå og jeg har ett par spørsmål. 1. Jeg har hørt at på noen spill kreves det HD-TV. For eksempel spill fra utlandet. Stemmer dette? har ikke lyst til å kjøpe meg ny tv enda 2. Kan man legge inn forskjellige internet profiler? For eksempel på ett Trådløst nett, og på ett Vanlig Nett. Dette er på 2 helt forskjellige steder. Takk for alle svar! //Solol Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) 1. Det er ingen spill som krever HDTV. Vet ikke helt hvor dette ryktet startet hen. I begynnelsen var skriften i Motorstorm vanskelig å se på en SDTV (ble fikset i en patch), men slike ting er ikke tilfelle lengre. 2. Du kan sette opp PS3'en for hvilket som helst nettverk, men du kan foreløpig kun ha en nettverksprofil gjeldende (og lagret på samme PS3 profil). Dette kan vel tenkes å bli fikset i en fremtidig firmwareoppdatering. Evt. kan du sette opp to PS3 profiler, som logger inn på samme PSN konto, men med forskjellige nettverksprofiler. Endret 5. februar 2008 av XDamage Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Gratulerer med to ting. Gratulerer med ny PS3! Gratulerer, du er den eneste i verden som ikke har LYST på ny tv Vel, jeg tror ikke det er noen spill som krever HD-TV. Ikke som jeg har vært borti i allefall. Men for å si det slik...HD-TV'en min var virkelig verdt pengene! Jeg føler jeg får mye mer ut av PS3'en nå. Stuen min føles endelig som en ungkarsbule. Om det er mulig å ha to forskjellige internetprofiler er jeg neimen ikke sikker på. Ikke slik jeg tror du mener i allefall. (Oooohhh, så mange setninger, så lite innhold. Never mind me.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå