Turtlis Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Kunne du tenkt deg en selv, eller har du en? Eller kanskje du har en fobi? Endret 5. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kunne godt ha tenkt meg en skilpadde eller slange. But then again no. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Eeeelsker reptiler og spesielt de med 4 ben Men en advarsel til de som måtte, ville, skulle ha slike dyr: Ikke fortell om det på et forum. Det er flere som har mistet sine dyr på den måten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Akkurat som sauer er de ålreite dyr. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Men i motsetnin til sauer er de også kule dyr Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Her er en video an en av mine favoritt reptiler - Leopard Gecko: name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>"> name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 5. februar 2008 av P-in-P Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Slanger er skikkelig søte^^. Husker læreren min hadde med seg en på skolen som jeg fikk holde. Kunne gjerne tenkt meg en selv. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg klappet en Gecko her om dagen... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvilken type gecko var det da? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har ingenting imot at folk vil ha det (hadde ikke anmeldt naboen om han hadde hatt). Men har ikke noe spesielt forhold til dem heller, f. eks har aldri klappa en slange. Men små firfisler har jeg tatt på. Tror ikke jeg ville hatt selv. Ser for meg det hadde vært pent og kult, men hadde nok vært for skeptisk til at den plutselig skulle ha kommet seg ut. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Hvilken type gecko var det da? ligner den du limte inn over.. de har to stk. gutt og jente Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jeg ser til stadighet små geckoer her i leiligheten jeg bor i, gangen utfor leiligheten, og egentlig hvor som helst ellers. Syns de er litt søte, har klappet de også, men da jeg fant en på gardinet rett ved senga mi da jeg skulle legge meg var den ikke like søt; da fikk jeg fanget den og sluppet den ut på gangen utenfor leiligheten. De jeg ser er imidlertidig ikke like tøffe som de poster i videoen over her, men ser mer ut som dette: Jeg bor forresten for tiden ikke i Norge, så dette er altså i en annen verdensdel. Endret 6. februar 2008 av Noteknekk Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Haha, jeg hadde begynt å lure om du hadde Geckoer i gangen din her i norge Sier litt om naboen din kanskje. Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Haha uff ja!=P Da jeg kom hjem for litt siden så jeg en kakkerlakk. Var heldigvis ikke innendørs det da, men ved inngangen til blokken jeg bor i. De er ganske mye eklere, spesielt de som flyr! Lenke til kommentar
tNy Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 En kompis av meg har faktisk fått seg en liten krokodille, brillekrokodille eller hva det heter. Han bor i polen nå, vet ikke hvordan reglene er der for sånt men. Har hatt den med til norge en gang, staselig liten tass med mye muskler Men aner ikke hva han skal gjøre når den blir større :\ Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er jo litt spennede med reptiler, så lenge de er i "bur". Hadde neppe sovet om jeg hadde hatt noe sånt i hus. Klappet en Maisorm(Kornsnok) mener jeg den het i Sverige for noen år siden, var som å ta på litt tørr gummi, men var nok bare litt borti med ene fingeren . Fasinerende å se reptiler, men svært ubehagelig når de blir tatt ut av "buret" Er Dyrevenn og håper loven blir forandret slik at reptil hold blir tillatt. Da vil mange dyr/reptiler slippe å lide fordi eierne ikke kan ha de lenger. Synes det er helt feil at disse dyrene må bøte med livet bare pga det særegne lovverket vi har her i landet. Men det sies vek at det jobbes med noen forandringer, så vi får se hva tiden bringer. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Reptiler er søte Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Tøffe de. Men ingenting jeg personlig ville ha. Ikke kan man gå tur med dem, eller kose med dem. De er liksom bare der, og er eksotiske. Jeg vil ha noe jeg kan kose med. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Reptiler på Dokument2 i kveld, klokken 22.30. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Har fobier mot det meste av de dessverre, for synes de er spennende. Synes det er helt kurant om loven mykes opp noe slik at harmløse slanger osv kan brukes som husdyr. Ville aldri hatt det selv, men om andre vil synes jeg de skal få lov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå