Gå til innhold

Dine meninger om Metal gear solid serien!

Disorder

Anbefalte innlegg

Bra med å mange mgs fans! Selv er stor fan av det første spillet(det er det beste) som jeg har spilt på gc.

Metal gear solid er et "stealth" spill der man er en hemmelig agent som heter Snake Solid. Det er så mye, så jeg gidder ikke si det her.

Han heter da alvorlig talt "Solid Snake". Han er vel

forøvrig ikke noen hemmelig agent heller for den slags skyld. Merker du er true fan siden du får med deg alle de små detaljene.

EDIT: On Topic så skal det sies at jeg gleder meg meget.

Solid Snake eller Snake Solid er vel det samme. Jeg har hørt begge deler. Hvordan da mener du? Han er jo en slags hemmelig agent eller "agent" er vel ikke det rette. Alle vet jo om han, men det gjør de jo og med James Bond hvis du skjønner hva jeg mener?

Selv sier Snake (solid)at han ikke er noe helt eller agent, men en morder. For det er det eneste han gjør, bare drepe folk. Det sier han og i nr 4, så jeg tror vi får vite mer om livet hans. Har sett at han skal ta selvmord, men det veit jeg ingenting om!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kojima prøvde å gjøre Raiden kul i 4ern, men er ikke begeistra over Raiden+Gray fox lxm..

¨

Ja, hehe. Jeg syns ikke Raiden er så kul der heller. Jeg har faktisk aldri likt Raiden. Han ødela i nr 2, der han tok over spillinga av Snake. Det gjorde også at nr 2 ikke ble så bra suns jeg.

Lenke til kommentar

Kojima lurte alle sammen med MGS2 :p

Men saken er at nå prøver de å gjøre sånn at Raiden blir mer en ninja, greit at han har katana, men at han skal se ut som en CYBERninja gjorde så jeg hata han enda mer...

Digger faktum at Eva/Big Mama dukker opp :)

Ser for meg at hu forteller ting til Snake om Big Boss osv.

Lenke til kommentar
det er vel litt dristig å sammenlikne halo 3 og mgs 4. jeg synes iallfall mgs overrasker hver gang med god histore. ikke akkurat noe man kan si om halo serien

Var ingen direkte sammenligning, bare for å understreke eit lite poeng :) Og eg er enig med deg, MGS historien(e) går Halo ein god gang.

Lenke til kommentar
det er vel litt dristig å sammenlikne halo 3 og mgs 4. jeg synes iallfall mgs overrasker hver gang med god histore. ikke akkurat noe man kan si om halo serien

Var ingen direkte sammenligning, bare for å understreke eit lite poeng :) Og eg er enig med deg, MGS historien(e) går Halo ein god gang.

hehe. jeg skjønte det, måtte bare høre det:P det er uansett ikke mange spill man kan sammenlikne med mgs serien, eller skal jeg si ikke mange spill som kan måle seg med mgs serien. men det er jo min mening.

over til en annen sak; jeg lo litt når jeg så emnetittelen. tenkte på vis alle som gledet seg til et spill skulle lage en slik tråd. then again, maybe they do..

Endret av Pliskin1987
Lenke til kommentar
Kojima prøvde å gjøre Raiden kul i 4ern, men er ikke begeistra over Raiden+Gray fox lxm..

¨

Ja, hehe. Jeg syns ikke Raiden er så kul der heller. Jeg har faktisk aldri likt Raiden. Han ødela i nr 2, der han tok over spillinga av Snake. Det gjorde også at nr 2 ikke ble så bra suns jeg.

fair nok at folk ikke likte raiden, men resten av spillet var da konge? dialogene over micen og alle cutscensa.. damn har aldri blitt så rørt av noen andre spill før, det er unikt og lekkert:)

jeg derimot likte raiden, selv om jeg selvfølgelig syns snake er tøffere=)

Lenke til kommentar

¨

han ødela slettes ikke. han var en viktig del av historien og gjorde spillet bra.

Lenke til kommentar
Nei, trur det er dårleg med folk som gledar seg til dette spelet.

Dårlig med folk som venter på dette spillet?

Han tuller ;) skjønner du ikke det? Han synes bare at svaret er en selvfølgelighet, og egentlig ikke trenges å svares på.

Hehe jau, eg glimra til med den fantastisk humoren min! :p

Etter å ha høyrt rykter om at MGS4 er "fortsettjinga" til MGS2, som eg storkoste meg med, gledar eg meg vannvittig.

Men, det er litt vanskeleg å få vist andletsuttrykk over eit nett fora :)

Lenke til kommentar

det som irriterer meg mest er at jeg ikke trenger gameplayet jeg trenger historien:p

og siden alt er ferdig laga bare ikke redigert og buggfritt, kan vel gjerne konami gi meg et promo eksemplar:o

orker ikke vente så evig lenge, spilt igjennom 1,2 og 3ern sånn 5 ganger allerede:p

Lenke til kommentar

Mgs kom jo først til Nintendo Entertainment System. Egentlig var de ganske bra men jeg har bare prøvd dem.

Mgs2 var ikke dårlig, det var veldig morsomt å spille. Men det var liksom ikke så bra som de andre. My favorite er nr 1. Der er man jo og unge Snake som er den kuleste. Og så klart det beste spillet gjennom tider. Historien og gameplayet!

Endret av Disorder
Lenke til kommentar
Mgs kom jo først til Nintendo Entertainment System. Egentlig var de ganske bra men jeg har bare prøvd dem.

Mgs2 var ikke dårlig, det var veldig morsomt å spille. Men det var liksom ikke så bra som de andre. My favorite er nr 1. Der er man jo og unge Snake som er den kuleste. Og så klart det beste spillet gjennom tider. Historien og gameplayet!

Metal Gear Solid kom først ut til Playstation.Det du tenker på er Metal Gear, som forøvrig kom først ut på MSX2 så ble det portet til NES en tid senere.

Lenke til kommentar

Metal Gear Solid kom først ut til Playstation.Det du tenker på er Metal Gear, som forøvrig kom først ut på MSX2 så ble det portet til NES en tid senere.

Gjorde det det? hmm, har aldri hørt om den maskinen. Ja, Solid kom først til ps1, men metal gear kom jo først til nes som jeg trodde.

Forresten, var det sarkastisk det du sa om at jeg var true fan? Bare lurer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...