Disorder Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Noen andre Metal gear solid fans her? Endret 7. februar 2008 av Disorder Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 løp å kjøp Gleder meg sinnsykt.. Det og GTAIV blir tidenes vår/sommer spill. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei, trur det er dårleg med folk som gledar seg til dette spelet. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Nei, trur det er dårleg med folk som gledar seg til dette spelet. Dårlig med folk som venter på dette spillet? Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er det noe stort med akkurat dette spillet eller? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei, trur det er dårleg med folk som gledar seg til dette spelet. Dårlig med folk som venter på dette spillet? Han tuller skjønner du ikke det? Han synes bare at svaret er en selvfølgelighet, og egentlig ikke trenges å svares på. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 en sånn tråd blir vel kansje litt "self explanatory" gleder du deg til mgs4 liksom...duhh... Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Alle med PS3 BURDE glede seg til MGS 4. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er det et nytt og revolusjonerende spill? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Noen som kan oppsummere/gi en link til hva historien i MGS går ut på? Har ikke prøvd noen av dem men de gameplay videoene vi har sett har fristet meg ganske mye til en Ps3.. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er paven katolikk? Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er paven katolikk? Var det et svar til meg? Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er paven katolikk? Var det et svar til meg? Det var svar på emnetittelen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er det et nytt og revolusjonerende spill? Like revolusjonerende som Halo 3, altså ikkje så mye i forhold til det vi har sett tidligere. Men fellesnevneren er at begge er store serier med mange millioner fans. On the record, ja eg gleder meg til MGS4. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Bra med å mange mgs fans! Selv er jeg stor fan av det første spillet(det er det beste) som jeg har spilt på gc. Metal gear solid er et "stealth" spill der man er en hemmelig agent som heter Snake Solid. Det er så mye, så jeg gidder ikke si det her. Endret 5. februar 2008 av Disorder Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Nei, trur det er dårleg med folk som gledar seg til dette spelet. Dårlig med folk som venter på dette spillet? Han tuller skjønner du ikke det? Han synes bare at svaret er en selvfølgelighet, og egentlig ikke trenges å svares på. Nei, egentlig ikke. Litt vanskelig å fortså sarkasme når man leser en skrift. Men det gjør ikke no Og her er en film av første part av det første spillet. (ikke det helt første spillet da, men det kom til nes og er liksom ikke med her!) Endret 5. februar 2008 av Disorder Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 jeg gleder meg ikke, men skal kjøpe det. Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Bra med å mange mgs fans! Selv er stor fan av det første spillet(det er det beste) som jeg har spilt på gc. Metal gear solid er et "stealth" spill der man er en hemmelig agent som heter Snake Solid. Det er så mye, så jeg gidder ikke si det her. Han heter da alvorlig talt "Solid Snake". Han er vel forøvrig ikke noen hemmelig agent heller for den slags skyld. Merker du er true fan siden du får med deg alle de små detaljene. EDIT: On Topic så skal det sies at jeg gleder meg meget. Endret 5. februar 2008 av Phanteon Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Er det et nytt og revolusjonerende spill? Like revolusjonerende som Halo 3, altså ikkje så mye i forhold til det vi har sett tidligere. Men fellesnevneren er at begge er store serier med mange millioner fans. On the record, ja eg gleder meg til MGS4. det er vel litt dristig å sammenlikne halo 3 og mgs 4. jeg synes iallfall mgs overrasker hver gang med god histore. ikke akkurat noe man kan si om halo serien Endret 5. februar 2008 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå