Sir Game Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 begge kjønn syntes det der er direkte kvalmt. Poster et bilde av hva jeg syntes er maximum musklemasse. Dette er bortimot perfeksjon og definitivt en slik kropp jeg steber etter. http://www.t-nation.com/forum_images/5/6/56585-triceps.jpg Ja, samme fyr som Zethyr postet for et par sider tilbake.Ps. husk at man ikke ser så stor ut (med så tydelig blodårer) når man ikke trener da... Ser mer normal ut da Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ligger nok en svimlende haug med timer bak det der og mest sannsynlig ikke bare tunfisk og havegryn heller, men det er en annen sak. Men enig, jævlig bra kropp Tror jeg kan se langt etter noe lignende på meg selv. Ikke alle som har "byggeklossene" til å få en slik kropp heller. Kan justere ganske mye med god veiledning av proff trenere, men ikke alle som har det grunnleggende til å få feks så "pen" kasse / mage. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Dette er en pen kropp. Atletisk og ikke overdrevet. Noe mer muskler enn dette syntes jeg personlig ikke er pent. For dere som ikke vet så er det Andreas Thorkildsen, norske spydkasteren. Nam Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Jeg begynner å lure på hvordan dere jenter som sitter og skriver egentlig ser ut, kroppsmessig.. jeg er gutt, 100% hetero, men jeg synes, og for meg har alltid syntes at mannfolk med en brede skuldre, store armer, flate mager(gjerne sixpack) og ei kraftig brystasse vært mye mer attraktivt enn halvfeite/tynne mannfolk.. Synes faktisk jenter kan være pene om di er tynne(marissa i the o.c tynne) eller atletiske(ikke body-builder store).. om jeg kunne valgt hadde jeg lett gått til sengs/innledet et forhold med dama som hadde en bra kropp. Det sier seg selv i mine øyne. Dere jenter som skriver her, skriver dere ned det dere helst vil at vi skal tro eller det som faktisk er realitet? jeg kommer uansett ikke til å slutte og trene/være opptatt av utseendet ettersom det spiller inn på selvtilliten min, men er nygsjerrig på om dere selv kanskje ligger på rundt 100kg og ikke akkurat har den flateste magen i gata.. altså, det er klart at folk har forskjellige syn på hva som er attraktivt, men det går en del kjennetegn på hva som folk liker.. - det er en grunn til at det finnes solarium på 90% av treningssenterene og at protein/"fat-burn"/karbo selges som varmt hvetebrød.. det gir en følelse av at du lettere kan se ut som du vil.(ja, er klar over at di tre tingene jeg listet har ulik effekt) edit: leif Endret 12. februar 2008 av mihcaoj Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hehe. :!: har tenkt samme tanke og har slått meg til ro med at muskelgutta m/ 6pakken ++ drar the hot chicks... Like barn leker best Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Tja, til syvende og sist kommer det jo an på hvordan du oppfører deg/væremåten din. Hjelper fint lite om du er kjempesexy, men sosialt tilbakestående. Utifra bildet kan denne karen, rent utseendemessig, se ut som en rar nerd du kan finne på et rave i Litauen, men du skal ikke skue hunden på hårene: Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hehe, intressangt innlegg mihcaoj. Selv er jeg ca 170 høg, veier 55 kg og foretrekker spinkle gutter fremfor for mye muskler. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Snublefot, han du postet bilde av der var HOT! Ser at han har bra kropp under klærne også! Jeg hadde aldri kommet til å lagt meg etter en fyr med bodybuilerkropp. Ikke bare for kroppen sin skyld, men slike gutter er absurd opptatt av utseendet sitt. Hvem vil ha noen som tilbringer halve dagen foran speilet?? (Og resten på treningssenteret!) Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hehe. Ifølge denne tråden synes flertallet av gutter at over gjennomsnittet med muskler ser bra ut, mens jentene ikke er enige. Virker nesten som vi gutta trener for hverandre. Jeg nekter allikevel å tro at jenter ikke liker en veltrent kropp. Det skal tross alt utrolig mye arbeid (og kanskje litt *kremt*) til for å bli "for" stor Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Snublefot, han du postet bilde av der var HOT! Ser at han har bra kropp under klærne også! Jeg hadde aldri kommet til å lagt meg etter en fyr med bodybuilerkropp. Ikke bare for kroppen sin skyld, men slike gutter er absurd opptatt av utseendet sitt. Hvem vil ha noen som tilbringer halve dagen foran speilet?? (Og resten på treningssenteret!) Ja han er nydelig. Tidig at gutter forsatt tror jenter flest digger bodybuilderkropper. Størrelse kan være bra på mye det, men akkuratt på muskler så er det ikke nødvendigvis det mest sexy. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 En litt veltrent kropp er fint det. Men bildene som mange gutter har dratt frem i denne tråden har vært så mye mer enn litt velrent! Overgjort. Æsj.. Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Jeg er gutt, og jeg er helt overbevist om at en kropp ala Thorkildsen er bortimot perfeksjon. Han er sterk, har mye muskelmasse men er samtidig slank og naturlig. Lite fett på kroppen, men ikke ekstremt lite som i deffa bodybuidere. Litt fett skal man alltid ha. The Game, synes at den kroppen der blir for svær og for lite fett. Musklene skal ikke være SÅ vanvittig synlige. De skal være synlige men ikke sprekke ut av skinnet lissom^^ Nei, Thorkildsen bør mye heller være målet mener jeg. Føler liksom at dette med muskler er helt ute av proposjoner... hvem var det som sa at Kjelling var en pipestilk? han er jo ikke det i det hele tatt. Han er slank, men muskuløs. Mye bedre det, enn en unaturlig brei kjøttfull mann. Thorkildsen er btw 188cm og 90kg, det er pur muskelmasse. Ingen skal komme her og si at han er for slank...da har gutta her sett litt for mye på arnold... Endret 12. februar 2008 av AzureDragon Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 så ENIG som man kan bli med deg. Gutta har sett for mye på arnold! Det er jo litt det samme med jenter det. Mange av oss tror at jo tynnere vi er, jo bedre liker gutta oss, mens mange gutter synes at man kan ha litt former, og ikke bør være bare skinn og bein. . Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Men så er det kanskje litt at guttaboys trener litt for hverandre. Det er litt status og være stor, og da tar gjerne folk litt snarveier for å klare det raskere. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) bolertiss utgår i alle fall!!! EDIT: Mange av de gutta som er såppass store og muskuløse når de er unge, ender opp med å bli store og dvaske når de slutter å trene. De er vant til å kunne spise så mye de orker. Når de ikke orker å trene mer, eller skader ett kne eller noe slikt, så må de slutte å trene, men fortsetter å spise . Endret 12. februar 2008 av L_C Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hehe. Er vel en myte det der med at pikken skal krympe så inn i helvete. Men nå er vi inne på en annen del av guttekroppen, og hvordan den skal være. Mammutkøller er altså å foretrekke? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg trode det var en myte før jeg også Nå tror jeg ikke det lengre! Mammutkølle er ikke å foretrekke. Men en mellomting mellom pitteliten og mammut! Og om jeg fikk velge ville jeg heller valgt en som var LITT mindre enn en som er litt for stor. Lenke til kommentar
Verloen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er jo uansett en definisjonssak. Er vel veldig individuelt hva som er for stort, for lite og akkurat passe. Jeg står fortsatt på mitt når det gjelder gutters utseende. Manne-menn! Litt skjeggstubber, sånn dressmann-kar. Og han mannen i reklamen for, et eller annet (tror det er noe TV-greier), som sitter i sofaen ved siden ungen, med hånda i boksern. Når han resier seg opp og går og vi ser ryggen hans. Nam :] Forakter heller ikke stumpen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå