medlem-90636 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Han er normalt slank, med veldig fine muskler. Hvor er han pipestilk hen? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvor er ryggen hans? Særlig på et flexe-bilde bør man jo se ryggen ganske tydelig forfra. Skulle likt å se en back lat spread og en side triceps. Men jeg skal være ærlig, forstår at noen jenter ville ha pult det der. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jenter bryr seg ikke om "back lat spread og side triceps" Og jeg synes gutter på slike "flexe-bilder" ser rimelig tåpelige ut ... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jenter bryr seg ikke om "back lat spread og side triceps" Og jeg synes gutter på slike "flexe-bilder" ser rimelig tåpelige ut ... Grunnen til at jeg ønsket meg de posene var for at du skal se hvor jeg mener han har for lite kjøtt på kroppen Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Synest dere jenter Norges nest sterkeste mann ser for "stor" ut på dette bildet? Det er han i midten btw:p Denne Kjelling blir ei pingle i forhold til han i midten. Jeg likte kroppen til han i midten ti ganger bedre enn puslingen sin. Mannfolk skal være store. (ikke feite, men store som i muskelmasse). 'Strongman' er kraftige og har litt mage. les: han vil høyre. :!: Disse går heller ikke under kategorien 'bolerkropper'. Jenter bryr seg ikke om "back lat spread og side triceps" Jo, det gjør de Endret 11. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Disse går heller ikke under kategorien 'bolerkropper'. Det bør de gjøre. De to gutta til venstre har i alle fall brukt mye forskjellig rart. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nei, hvordan kan du si det ??? Jeg har sett større folk enn dette, som IKKE har brukt anabole. Alle bruker ikke bol skjønner du Trener de til strongman konkurranser så er det ikke lurt å bruke anabole. Blir jo ikke STERK av det liksom... Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nei, hvordan kan du si det ??? Jeg har sett større folk enn dette, som IKKE har brukt anabole. Alle bruker ikke bol skjønner du Trener de til strongman konkurranser så er det ikke lurt å bruke anabole. Blir jo ikke STERK av det liksom... Anabole steroider er faktisk noe man får bedre resultater av, ikke bare utseende messig, men også i prestasjon. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Her er samme fyren som på bildet i midten. Ser dette ut som en typisk bolerkropp? Skal jo ikke se bort ifra at han har brukt anabole. Jeg kjenner han jo ikke Fakta om han i midten: http://www.iform.no/pub/art.php?id=901 edit: Poenget er at jeg syns ikke det er rettferdig å si at alle de store gutta driver med anabole. Det er ikke kult for de som faktisk er seriøse, å bli kalt bolere. Endret 11. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Strongman er en av de få idrettene i verden det overhode ikke testes for doping. Alle vet at alle er dopet i større konkurranser, og Espen Aune er en av de store gutta. Han har nok brukt mer dop enn det du betegner som en gjennomsnittlig boler (: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ja det er mulig, jeg kjenner ikke til den grenen så godt. Anabole er det i alle type sporter Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det er det nok ikke, men doping finner du over alt. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Trener de til strongman konkurranser så er det ikke lurt å bruke anabole. Blir jo ikke STERK av det liksom... Lol. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kjelling er heit! (kroppen det er snakk om da) passe slank, og ikke for mye muskler Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Poenget er at jeg syns ikke det er rettferdig å si at alle de store gutta driver med anabole. Det er ikke kult for de som faktisk er seriøse, å bli kalt bolere.Det er så vanlig at man blir vant med det. Herre gud, jeg hører det jo faktisk jeg også.. og jeg veier 80 kg, er 184 cm høy og har litt fett på magen (skal vekk ). Så jeg er ikke "grov" altså, hvertfall ikke enda. Vil tippe jeg er ca som han kjelling-fyren^^ I følge alt for mange folk så er: "Å trene" = "Å bole", og en person som har 4 kg mer muskler enn gjennomsnittet er en "boler"... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Storngman fyren ser jo heller litt småfeit og bleik ut... Tror uansett ikke at hans kropp er det de fleste jentene finner altfor attraktivt, selv om han sikkert ikke er uattraktiv heller. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Etter å ha sett flere bilder av han, vurderer jeg å ta tilbake at jeg valgte han foran kjelling :!: Han var noe strammere på det første bildet, enn de jeg har sett i ettertid Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 I følge alt for mange folk så er: "Å trene" = "Å bole", og en person som har 4 kg mer muskler enn gjennomsnittet er en "boler"... Kjenner meg godt igjen i den ja... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Har ikke noe til overs for kraftplugger jeg nei. Ville valgt en smal normalt slank gutt med litt muskler foran en kraftig en any day. But there is someone for anyone Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Dette er hva jeg vil kalle en bolekar: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå