Miss_Page Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det kommer ann på hva mannen skal brukes til. Til sex spiller utsende inn. Veltrente, mørke menn scorer høyt. Men til kjæresteformål velger jeg etter personlighet. Ekskjærestene mine utgjør en ganske broket gruppe, alt fra lubne nerder til veldig pene menn. Ingen av dem ble valgt pga kropp/utsende. Jeg skal ikke nekte for at jeg rent fysisk tiltrekkes av visse typer utsende, men når kjærester skal velges havner gjerne de typiske bimbomennene (hvis det er lov å bruke et slikt utrykk ) et stykke ned på listen fordi de ofte er overfladiske, upålitelige og dessverre ikke alltid så dype og intelektuelle. Forskjellige menn til forskjellige formål. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 ... For menn er det gjerne motsatt. For å kvalifisere seg som kjæreste må jenta se bedre ut enn hvis det kun er snakk om en engangsaffære i fylla. Da tar mange det de ramler over. Dette sier litt om kjønnsrollene Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det kommer ann på hva mannen skal brukes til. Til sex spiller utsende inn. Veltrente, mørke menn scorer høyt. Men til kjæresteformål velger jeg etter personlighet. Ekskjærestene mine utgjør en ganske broket gruppe, alt fra lubne nerder til veldig pene menn. Ingen av dem ble valgt pga kropp/utsende. Jeg skal ikke nekte for at jeg rent fysisk tiltrekkes av visse typer utsende, men når kjærester skal velges havner gjerne de typiske bimbomennene (hvis det er lov å bruke et slikt utrykk ) et stykke ned på listen fordi de ofte er overfladiske, upålitelige og dessverre ikke alltid så dype og intelektuelle. Forskjellige menn til forskjellige formål. Merkelig det der, hvordan menn som er pene skal være så mye mer overfladisk og mye mindre intelligente enn andre, mindre pene menn? Ikke dype og intellektuelle nok? Jeg mener det der bare er bullsh og du generaliserer veldig mye her nå. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Merkelig det der, hvordan menn som er pene skal være så mye mer overfladisk og mye mindre intelligente enn andre, mindre pene menn? Ikke dype og intellektuelle nok? Jeg mener det der bare er bullsh og du generaliserer veldig mye her nå. Den samme generaliseringen går andre veien også. Det er selvsagt bare tull Endret 9. februar 2008 av Kleif Lenke til kommentar
pwned Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Fred Durst har masse hår på brystet og rundt navelen da Er du frekk? Jeg lurte på samme greia! Huh? Snakker ikke om veiviser, snakker om utprega hår på magen som nesten strekker seg bak mot ryggen... Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Sikkert mange som sier seg uenig her, men jeg har merka at de peneste jentene er oftest de med best personlighet, samme med gutter. Så det om at deilige jenter er dumme og kjekke menn er overfladiske osv, er tull! Det er noe de stygge sier for å føle seg bedre.. Selvsagt, det her gjelder overhodet ikke alle, men skal jeg ta min skole som eksempel så går dette mønstre igjen.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Sikkert mange som sier seg uenig her, men jeg har merka at de peneste jentene er oftest de med best personlighet, samme med gutter. Så det om at deilige jenter er dumme og kjekke menn er overfladiske osv, er tull! Det er noe de stygge sier for å føle seg bedre.. Selvsagt, det her gjelder overhodet ikke alle, men skal jeg ta min skole som eksempel så går dette mønstre igjen..Jeg har sett det samme mønsteret selv.. folk som ikke ser bra ut er kanskje bitre, er min teori. Så de sier sånne ting for å føle seg bedre selv, som du sier. Jeg er kjekk og har bra personlighet Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tråden er ryddet for en del innlegg: 1) Gjesteposter står det krav om øverst. 2) Meningsløse innlegg slettes uten varsel. Lenke til kommentar
Miss_Page Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har erfart det motsatte jeg da. Typisk pene mennesker er ofte litt bortskjemte, de er vant til å få så mye oppmerksomhet fra de var små at de blir selvsentrerte og overfladiske. Frem til for et par år siden var jeg i miljøer der man for det meste fant "populære" og pene mennesker. Til slutt ble jeg lei den overfladiske, selvsentrerte livsstilen de fleste av disse førte. Alt livet dreide seg om for disse var party, status, ting, mote osv. Etter å ha fjernet meg fra disse menneskene og blitt kjent med andre miljøer har jeg fått en liten wake up call. De beste menneskene har ihvertfall ikke JEG funnet blant "bimboer" og "hunks", men hos mer jordnære mennesker. Jeg mener selvsagt ikke at et vakkert utsende automatisk betyr at man er et dårlig menneske, på ingen måte. Men hvis man skal se på flertallet av de typiske playerne,(som jo ofte er veldig pene) av begge kjønn, så blir man som regel skuffet når man tar en titt under den glattpolerte overflaten. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Solarium er vel det minst gaye man kan gjøre. De som tar sol tar det nettopp for å øke sjansene sine for et ligg. Er det slikt jenter liker? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Voldsomt overfladisk jenter di må knulle da. Ja, kroppen hans er bra! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg er kjekk og har bra personlighet Bekreftes. Og ja - Kjelling er heit. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kjelling er veldig heit. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Er jeg den eneste som ikke syns det? Ok kropp, men han er ikke WOW i mine øyne. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kroppen hans er bra, men trynet minner meg om ei ape. Han er oppskrytt! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Han ser bra ut. Det eneste jeg syntes er litt teit er at i intervjuer så surmuler han ganske ofte. Virker regelrett litt cranky. Og det er ikke så sexy. Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Synest dere jenter Norges nest sterkeste mann ser for "stor" ut på dette bildet? Det er han i midten btw:p Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kjelling er heit ja!! Bolergutta overfor er for store . Han til høyre har spist for mye softis! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Når ble han pipestilken der Norges sterkeste mann? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Når ble han pipestilken der Norges sterkeste mann?Det står "nest sterkeste". Jeg skjønner hva Zaroos mener, ser ikke noen wow-faktor hos han kjelling(?)-duden. Virker som den typen jenter liker før de tipper 18 år (skinny&tynn for alle penga). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå