Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Noen er jo naturlig bleike. Men det er jo finere med en som ikke er albino. Jeg haddde ikke kasta ut mannfolket mitt om han hadde vært bleik liksom. Men surt for meg så er han alltid hakket brunere enn meg Lenke til kommentar
StockDama Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Beklager virkelig for at jeg ikke ønsker å være sammen med en ken dukke Inget problem! Dagens kvinner er med på å støtte opp om det perfekte mannsideal. Her spiller det ingen rolle om kroppen min bærer preg av å være sofasliter. Jeg kan se ut som et skogstroll og fortsatt være populær på damefronten. Jeg skal ikke klage Hehe, ser folket ikke klarer å skjønne at det finns en mellomting. Jaja... Lenke til kommentar
_marielle_ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kan noen legge ut bilder av hva som er for mye muskler? Ingen som syntes dette er pent liksom: eks 1: http://www.kossan.se/roliga-bilder/p/stora_muskler_1.jpgeks 2: http://blog.choc.fr/images/actualites/aout...bodybuilder.jpg Men hva med dette: http://www.robriches.com/communities/004/0.../4516155577.gif http://www.les3photo8.com/Lind.htm http://imagecache2.allposters.com/images/p...Art-Posters.jpg Jeg syns egentlig ikke noen av dem var fine. De første er jo helt frastøtende, og de siste er litt i overkant de og.. Så gutter syns at gutter med store muskler er fint, og bra kropp, når jenter syns det blir litt for mye. Akkurat som at jenter syns ofte at alt for tynne jenter er fint, noe de fleste gutter er totalt uenige i. Way to go Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) "Solarium er for homsegutter, hadde vært flau hvis min kjærest solet seg" - haha kødder du? Dumeste jeg har lest i dag. Litt forfenglighet er rett å slett bare bra." Litt forfengelighet er å ha voks i håret, barbere unødvendig hårvekst i trynet og kle seg anstendig. å være brun i februar er bare homsete. Endret 8. februar 2008 av prada8 Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jentenes innlegg her inne er fulle av "noe midt imellom," "litt utseende-bevisst men ikke for mye", "ikke doddegutt", "om han hadde vært 10kg tyngre og måne hadde jeg likt det like mye." Yeah right. Bare bullshit. Her er svarene: "Noe midt imellom" vil si en atletisk, sterk kropp med lite fett og markerte muskler. Altså IKKE en boleboler med klumpemuskler, ikke en mann med ølmage, men en mann med naturlig sterk kropp, godt trente og synlige muskler MEN ikke FOR synlige og FOR store, ikke 5cm blodårer osv. DET er "noe midt imellom"... aka http://www1.istockphoto.com/file_thumbview...y_male_body.jpg http://www.cinefox.com.ar/actores-actrices...8/brad_pitt.jpg http://www.faz.net/m/%7B35DF1171-A5E6-4EB3...6%7DPicture.jpg - og det er rimelig hardt å velikeholde en slik kropp skal jeg si deg, selv om den er "midt imellom". - idretter som turning, kampsport, friidrett(sprint) har de peneste kroppene ifølge meg hvertfall. "Litt utseendebevisst men ikke for mye": jeg tar poenget, ikke gni 3cm tjukt lag med brunkrem i fjeset, MEN det skader ingen damer om grisehvite menn er litt på solarium om vinteren og får en lett brunfarge; samt sørger for å lukte godt og fikse håret, bruke rene klær osv. Det der argumentet med at det er homo, holder ikke lenger. Seriøst, jeg VET hva damer vil ha, ikke hva de sier de vil ha. Bare fyr løs på meg men jeg lover dere. Har hørt så mye selvmotsigelser på det punktet av egne jentevenner... Kanskje dere jenter er redd for at guttene skal overgå dere i skjønnhet, og derfor vil ha dem mindre pene? ikke vet jeg.. Jenter liker PENE menn, og de vet det innerst inne alle sammen. De bare liker å tone det ned, moderere det og så videre. :-* Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg har en merkelig fetisj for 'bolerkropper'. Det er fordi jeg blir så fasinert av musklene :!: Men det er jo dritstygt når det blir for mye Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nå er jeg riktig nok kar for min kilt, men jeg kan på en måte ikke forestille meg hvordan en jente kan ta på en superdeffa bolerkropp og ikke synes det er ekkelt. "Mmmh, kjenn på trommeskinnhuden min som bare er adskilt de følbare muskelfibrene mine av pittelitt veske og noen blodårer, mmh, yeah, kjenn på teksturene her, ååhhh". :!: Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Azure: Jeg vet at jeg ikke snakker for alle jenter når jeg sier at solarium er homsete. Har mange vennine som liker at kjæresten er brun og fresh, og selvfølgelig - det hadde ikke skada meg heller, så lenge det er naturlig. Men du må innrømme at det er feminint at en gutt tar solarium. Selv foretrekker jeg matcho fotballgutter, uten hårband, uten striper, uten sokka over buksene og uten en fake brunfarge på vinteret. Prøver ikke å fornærme noen, sier bare min mening, for all del: dere er ikke homser Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Folk må jo skjønne at en fyr som tar solarium i ny og ne er ikke usexy. Det som er turn off er jo den stadig økende trenden av å ta alt for langt. Ikke litt brun, men på grensen til mulatt. Holder seg ikke i form, men bosetter seg på treningstudio. Det er når dere overdriver vi backer ut. Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Noen ganger undrer jeg bare fryktelig på hvorfor ikke alle jenter er lesbiske Hvis du er jente, hva ville du valgt? Haha. Godt poeng Men da må jeg spørre deg: Hvem ville du valgt? Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Azure: Jeg vet at jeg ikke snakker for alle jenter når jeg sier at solarium er homsete. Har mange vennine som liker at kjæresten er brun og fresh, og selvfølgelig - det hadde ikke skada meg heller, så lenge det er naturlig. Men du må innrømme at det er feminint at en gutt tar solarium. Selv foretrekker jeg matcho fotballgutter, uten hårband, uten striper, uten sokka over buksene og uten en fake brunfarge på vinteret. Prøver ikke å fornærme noen, sier bare min mening, for all del: dere er ikke homser Vet du hva, jeg digger det du sier du digger. For det er akkurat det bildet av meg selv jeg prøver å vise utad. Går ikke på solarium selv, trener ofte og mye, er ikke sleik-hårbånd typen og går mye heller i litt fillete jeans, har kort rufsete hår osv. Idealet mitt er Macho-mannen. Selv har jeg alltid ment at å gå i solarium for gutter er femi. Men jeg VET jo at hvis jeg hadde vært litt brunere enn det likbleke trynet jeg har i dag, ville jeg vært en smule mer attraktiv, også for deg. Så derfor er den holdningen min i endring. Hvorfor skulle det være så utrolig femi å ta sol for å bli littegranne brun om vinteren? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Den det var vanskelig , dama på bilde 2 var ikke noe premiedyr. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kanskje dere jenter er redd for at guttene skal overgå dere i skjønnhet, og derfor vil ha dem mindre pene? ikke vet jeg.. Jenter liker PENE menn, og de vet det innerst inne alle sammen. De bare liker å tone det ned, moderere det og så videre. :-* No'alla det jeg skrev på førstesiden. Og jeg er HELT enig med deg! For det er nemlig slik at de muskuløse gutta (med lav fett %) drar flest og de flyeste damene. Da tenker jeg ikke på den normale bola fyrn i gata med for høy fett % og metalkjede rundt halsen, som eter kebab døgnet rundt. Pizzagjeng fyren (husker ikke navnet og orker ikke å søke) har sådan en bra kropp. http://i108.piczo.com/view/1/b/e/i/l/j/3/u...68700_53720.jpg Dette bildet beviser alt hehe sjekk blikket til hu bak skal vi gå å pule blikket, det ja Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Azure: Jeg skjønner hva du sier. Hvis jeg var gutt så hadde jeg nok både tatt sol, nappet øyenbryna og brukt dekkstift når kviser var på sitt verste Hvorfor? Fordi jeg er forfengelig. Hvorfor vil jeg ikke kjæresten min skal gjøre det? Fordi han er verken forfengelig eller overfladisk, just the way i like it. Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Azure: Jeg skjønner hva du sier. Hvis jeg var gutt så hadde jeg nok både tatt sol, nappet øyenbryna og brukt dekkstift når kviser var på sitt verste Hvorfor? Fordi jeg er forfengelig. Hvorfor vil jeg ikke kjæresten min skal gjøre det? Fordi han er verken forfengelig eller overfladisk, just the way i like it. Men da har han vel verken super hvit hud, en haug med kviser eller to-i-et øyenbryn? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Han er bleikere enn Nicole Kidman, og kviser dukker opp de også. Endret 9. februar 2008 av prada8 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 det jo litt artig at det er vi gutta som presser på for å få til et mindre oppnålig skjønnhets ideal, mens jentene ser ut til å nøye seg med ola nordmann. hehe Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Azure: Jeg skjønner hva du sier. Hvis jeg var gutt så hadde jeg nok både tatt sol, nappet øyenbryna og brukt dekkstift når kviser var på sitt verste Hvorfor? Fordi jeg er forfengelig. Hvorfor vil jeg ikke kjæresten min skal gjøre det? Fordi han er verken forfengelig eller overfladisk, just the way i like it. Hehe greit nok... du tar ditt og jeg tar mitt. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Dette er jo gode nyheter gutta! Vi slipper å satse så mye på sommerformen. Tror ikke jeg kommer til å bry meg så mye uansett. Jeg liker å holde meg i form. Så får damene heller ta meg som jeg er Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Dette er jo gode nyheter gutta! Vi slipper å satse så mye på sommerformen. Tror ikke jeg kommer til å bry meg så mye uansett. Jeg liker å holde meg i form. Så får damene heller ta meg som jeg er Ja, jeg frykter bare at damene ikke tar meg som jeg er, så for vel begynne å trene litt mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå