Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan mener jenter at guttekroppen skal være?

Anbefalte innlegg

Hva mener du med kjøtt? Fett?

Virker som folk ikke legger merke til de mer vanlige mannfolka. De som ikke er treningsfreaker som boler seg opp til de tusen så de får tusle på stranda i tanga, og heller ikke de som er så tynne at man kunne tredd de gjennom et armband, og ei heller de som er så svære at de trenger en heisekran for å kunne fjernes fra senga si.

Jeg snakker om den helt vanlige mannen i gata, han som ikke er feit, ikke boler og ikke fyrstikk, altså, han som er en mellomting av det. En balansegang mellom alt det om man vil kalle det det.

Endret av StockDama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva mener du med kjøtt? Fett?

Virker som folk ikke legger merke til de mer vanlige mannfolka. De som ikke er treningsfreaker som boler seg opp til de tusen så de får tusle på stranda i tanga, og heller ikke de som er så tynne at man kunne tredd de gjennom et armband, og ei heller de som er så svære at de trenger en heisekran for å kunne fjernes fra senga si.

Jeg snakker om den helt vanlige mannen i gata, han som ikke er feit, ikke boler og ikke fyrstikk, altså, han som er en mellomting av det. En balansegang mellom alt det om man vil kalle det det.

Den quoten var ikke min...

Lenke til kommentar
rent personlig så syns jeg at Tommy Lee har den ultimate kroppen. Ja, jeg er gutt, så jeg vet det ikke er min mening dere er ute etter, men hva syns jentene om kroppen hans? Han har så og si null muskler, men er jævlig velproporsjonert, så det ser dødsbra ut. På den måten slipper man "try-hard" stempelet også.

t-lee kropp

t-lee kropp 2

HAWT! Tynn, men ikke for tynn. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg gir F i om typen er sånn eller sånn, så lenge han er seg selv :)

Men mann etter min smak BØR ha litt kjøtt på kroppen, jeg liker ikke pingler. Og de må gjerne ha muskelmasse.

Jeg har blitt litt 'wow, se den kroppen', men jeg liker heller store mannfolk framfor pingler med falske muskler ;) (ikke store som i feit).

Vaskebrett og muskler av stål er oppskrytt. Dessuten er det ekkelt å ta på når det blir 'for hardt' :!:

Lenke til kommentar
jo!:p han er akkurat passe v-formet og deff. ikke så veldig mye, men ikke så helt verst til ikke å trene heller. Men dette har ikke no med noe å gjøre, så jeg foreslår at vi blir enige om å være uenige om at t-lee er et kroppsideal:P

Etter min mening ser han ut som en standar slappfisk eller kanskje til og med narkovrak hvis jeg overdriver en smule. Har sikkert noe med stilen og gjøre også ...

Beklager, men jeg må si meg enig...

Henger meg på den siste der jeg og, T-Lee ser helt slappfisk ut. Ingen proporsjon i hele tatt i noen forstand :).

Lenke til kommentar

Smale hofter og brede skuldre :love: Ikke tjukk, men helt normal. For tynn er turnoff. Litt muskler er bra, og jeg synes det er fint om de tar vare på kroppen sin (trener)

Og høyere enn meg (169cm) men ikke for høy!

Når det gjelder typen min så er han akkurat slik jeg vil ha han, men om han skulle finne på å legge på seg 20 kg, bli skallet og dvask de neste 10 årene hadde jeg likt han like godt alikevel.

Lenke til kommentar
Kan noen legge ut bilder av hva som er for mye muskler?
Man blir ikke "for stor" uten å bruke steroider, vekstorhormoner eller insulinsprøyter. Bilde nr 1 du fant er photoshoppet, btw, i tilfelle noen faktisk skulle tro det er ekte.

Personlig synes jeg dette her er for mye: http://www.trionutrition.com/images/downlo...nie_01_1280.jpg

Men selv ronnie kan se bra ut til vanlig, bare ikke på ekstreme bilder.

Sånt som dette ser bra ut (ikke sant, jenter?):

http://www.t-nation.com/forum_images/3/0/30ee1-Tire.jpg

http://www.t-nation.com/forum_images/5/6/56585-triceps.jpg

http://www.t-nation.com/forum_images/e/3/e...-whiteshirt.jpg

Lenke til kommentar
Atletisk er sexy. Bolere som aldri vært en dag på fotballbanen eller utenfor i frisk luft er ikke sexy.
Atletisk utseende gutter (og jenter) løfter vekter mye mer enn de er ute på fotballbanen eller ute i friskluft :) Faktisk kan man bli så heit man bare vil uten å være ute i det hele tatt. Selv digger jeg fjellet, men hater stort sett alt av sport (særlig fotball). Det skal ikke sette en stopper for mine planer om å få en enda hottere kropp enn det jeg har nå.

For meg ser det helt rart ut når gutter er enormt stor fra livet og opp.
"Bolere" har ofte de største beina også da :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...