WillyWanker Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 jenter elsker å bli sjarmert:) så lenge du er/ser normal ut og kan sjarmere piken funker det uansett:) Lenke til kommentar
bueid170695 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Elkser slanke menn. Må absolutt ikke ha for my muskler, men likevel være veltrent (ha god kondisjon). Skiløpere har fine kropper. Liker dem ogå høye (185 +). At de er tynne er å foretrekke! Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Har jo egentlig null å si. Jeg har selv klart å sjarmere jenter som sier de BARE skal ha veltrente muskelbunter og jeg selv er en lubben kar Det viktigste er hvordan du projekterer deg selv og ikke hvordan du egentlig ser ut. Lenke til kommentar
hottie95 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Litt muskler er fint, et pluss om han har six-pack Lenke til kommentar
chanchan Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Liker faktisk ikke muskelbunt-typen, synes det blir litt ekkelt, egentlig. Må innrømme at jeg liker store, veltrente armer til en viss grad, men ellers foretrekker jeg bare at han er større enn meg. For tydelig sixpack er ikke et pluss, og SPESIELT ikke om han har lav fettprosent i tillegg. Høyere enn meg er også definitivt å foretrekke, men jeg er 160cm høy, så det burde jo ikke være særlig vanskelig. Det er likevel alltid personligheten jeg går etter, og om utseendet gjelder er det ansiktet som er viktigst. Pene øyne og et fint smil. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 For tydelig sixpack er ikke et pluss, og SPESIELT ikke om han har lav fettprosent i tillegg Lav fettprosent=tydelig sixpack. 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Høy fettprosent og lite muskler Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Det er litt trist egentlig at folk er så opptatt av hvordan de ser ut når det er hvordan de oppfører seg som har noe å si. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Det er jo sånn det er. Alle har en drømmekropp i teorien, med hva de ender opp med i praksis stemmer jo sjeldent overrens med dette idealet. Det er forskjell på hvilke kroppen man synes er best når man sitter å ser igjennom bilder på nettet, og hva man faktisk går etter i det virkelige liv. For de fleste, i allefall. Lenke til kommentar
LillCherry Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Ehh.. Litt vrient å svare på... Ikke bodybuilder muskler, men heller ikke en 10år gammel kinesisk gutt kropp... Må gjærne være sexylubben eller litt bamsete, men ikke for mye! Kroppen skal jo se sammenhengende ut, ikke som en softis... Setter og pris på om det ikke er en hel pelsfarm på ryggen! Magen og brystkasse går greit til en viss grad Men hvem de er som person spiller en større rolle! Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg har fått følelsen av at jenter sier, "slank kropp, ikke for mye muskler", når de mener dette. Det er ganske mye mer muskler enn gjennomsnittspersonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå