Xecuter Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Skal ikke stikke under en stol at vi gutter er opptatt av jenters kropp. Men hva mener dere jenter? Hvordan liker dere at typens kropp er? Er det viktig for dere at man er trent og har store muskler osv? Eller kan man like gjerne være litt lat og ha en utrent kropp, og fortsatt være attraktiv? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Trent, men ikke overtrent... Lenke til kommentar
April Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Varierer vel egentlig fra person til person. Jeg personlig er ikke så opptatt av om en mann har sixpack eller øltønne for å si det sånn, det er vel egentlig mer personlighet og utstråling som fanger meg. Er utrolig attraktivt med en som trives i sitt eget skinn! Så klart skal den fysiske tiltrekkningen være der, men tror at utstrålingen har vel så mye å si om en person "utstråler" en bra kropp eller ikke. Man kan være tynn og se ut som ett ras, men man kan også være fyldig å se ut som en modell =) Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Personlig synes jeg overtrente menn er det mest usexye jeg ser.. Jeg liker heller litt "spinklere" guttekropper, såklart er synlige muskler pent så lenge de er der med måte Sixpack og store overarmer er ingenting jeg ser etter, personlighet og utståling betyr så utrolig mye mer. (Tiltrekkning er jo selvfølgelig en veldig vesentlig faktor som må være på plass ) Endret 5. februar 2008 av Loveboat Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg har en greie for veldig tynne gutter, men med litt markerte muskler. Ikke hengslete og spinkle.Også er det en fordel at de ikke er like bleike som macen min. =P Men for all del - masse kjekkaser som ikke ser ut som catwalkmodeller. Jeg syntes f.eks at Fred Durst er latterlig hot, og han er faktisk chubby. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fred Durst har masse hår på brystet og rundt navelen da Lenke til kommentar
April Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fred Durst har masse hår på brystet og rundt navelen da Hår på brystet er ikke nødvendigvis ekkelet da, men det er jo smakssak det også. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fred Durst har masse hår på brystet og rundt navelen da Ekte mannfolk. 1 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det heter ikke hår på brystet, det heter manhair. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Heller spinkel enn for mye muskler.. Så lenge han ikke har pupper er det meste ok, men som sagt: ikke overdriv den treninga.. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg syns dynamisk sterke kropper som kommer av kampsport er bra. F.eks Bruce Lee og thai boxere. De er slanke og raske og de kan kicke ass XD. Har ikke like mye sansen for treningsstudio-kropper, de har som regel glemt å trene triceps, rygg og beina så det ser bare dumt ut. Å brekke Siporex er mer imponerende for meg enn hvor mye fyren tar på benk. Men smaken er som baken, fins jo mange jenter som liker statisk sterke gutter istedet. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er jo et tankekors at menn med mye (ikke cutler mye) muskler og lav fett % får de fineste damene. Alle som har vært på byn mer en 1 gang, vet at dette er en liten sannhet. Jeg leser støtt å stadig at de er usexy fordi de forguder seg selv og har et ego på størrelsen med bicepsen... Jeg tror disse kommentarene har med at jentene som skriver dette vet at disse gutta er "way over my leauge" og i likhet med gutta så ønsker de å forsikre det motsatte kjønn om at de holder mål, selv om de ikke ser fullt like muskuløse ut. (kan selv sagt se bedre ut også, med mindre muskler) Men det er nå min ærlige oppfattning. Jeg tror ikke du kommer noen vei uten personlighet, men det er nå ikke sånn at det må være enten eller. Eksempler: http://i92.photobucket.com/albums/l38/kasp...n_diesel_16.jpg http://arachne.blox.pl/resource/Vin_Diesel_1.jpg Mr vin diesel. kom ikke her å si at han ikke hadde fått dere i seng girls, for det hadde han mohaha Hadde han ikke hatt muskler ville han nok bare vært en normal fyr på gata tenker jeg... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Mr vin diesel. kom ikke her å si at han ikke hadde fått dere i seng girls, for det hadde han mohaha Hadde han ikke hatt muskler ville han nok bare vært en normal fyr på gata tenker jeg... Lett! Han hadde ikke trengt å spørre to ganger. Men dersom jeg skulle laget drømmemannen min, hadde han ikke vært så muskuløs som Vin Diesel. Det som er greia. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fred Durst har masse hår på brystet og rundt navelen da Er du frekk? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Det er jo et tankekors at menn med mye (ikke cutler mye) muskler og lav fett % får de fineste damene. Alle som har vært på byn mer en 1 gang, vet at dette er en liten sannhet. Jeg leser støtt å stadig at de er usexy fordi de forguder seg selv og har et ego på størrelsen med bicepsen... Jeg tror disse kommentarene har med at jentene som skriver dette vet at disse gutta er "way over my leauge" og i likhet med gutta så ønsker de å forsikre det motsatte kjønn om at de holder mål, selv om de ikke ser fullt like muskuløse ut. (kan selv sagt se bedre ut også, med mindre muskler) Men det er nå min ærlige oppfattning. Jeg tror ikke du kommer noen vei uten personlighet, men det er nå ikke sånn at det må være enten eller. Eksempler: http://i92.photobucket.com/albums/l38/kasp...n_diesel_16.jpg http://arachne.blox.pl/resource/Vin_Diesel_1.jpg Mr vin diesel. kom ikke her å si at han ikke hadde fått dere i seng girls, for det hadde han mohaha Hadde han ikke hatt muskler ville han nok bare vært en normal fyr på gata tenker jeg... Er mye enig med deg der. Jeg lurer også på hva dere (jenter) mener er overtrent? Er Vin Diesel overtrent i den forstand? Eller er Kevin James mer passelig stil? Lenke til kommentar
StockDama Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Overdrevent med muskler er og forblir lite delikat. Foretrekker mer The average joe som er pen på en mer..."normal" (?) måte. Jeg vil heller ha en ekte punker (ikke typen motepunker dåg) enn en gutt som bruker hårbånd, for å si det på den måten. Er mye enig med deg der. Jeg lurer også på hva dere (jenter) mener er overtrent? Er Vin Diesel overtrent i den forstand? Eller er Kevin James mer passelig stil? Kevin James er gossin, jeg finner han faktisk noe attraktiv, Vin Diesel derimot...nei, han ser for merkelig ut, noe ved han som ikke stemmer. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) For meg er det ikke kjempeviktig at han er dødstynn og kjempemye muskler. Men syntes det er kjekt at han er litt sterk. At han kan løfte ting og være litt mannemann. Brede skuldre er også et pluss. Kunne aldri tenkt meg å vært sammen med en skikkelig spinkel gutt. Må ha styrke og ha "litt" på kroppen for at jeg skal syntes det er pent rett å slett. Endret 7. februar 2008 av Snublefot Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Q: A man's body. What do women really look at? Butts, chests, arms? Don't give us that "his eyes" crap. Michelle — Shoulders all the way. Big broad shoulders leading to well-muscled arms and a strong, smooth chest…. Is it getting warm in here? Everything needs to be even, though. Little chicken legs are about as attractive as body odor. Okay, maybe not that bad, but keep it all nice and uniform. And that means big. Sandy, 21, student, personal trainer — I love backs! Especially lower backs. A lot of guys seem to carry fat there (sorry guys, those love handles were only cute when you were little!) When I see a nice back, it really catches my eye. Chests and arms are nice, too. I'm not really a butt person (but a nice ass doesn't hurt). Nothing is more unattractive on a guy than tiny legs. Most men I know train their upper body three times a week and their lower body once or twice a month (and that's an overstatement!) They make excuses like, "My legs get enough work on the treadmill." Okay, my grandmother does the treadmill. Why don't you just admit that leg training hurts too bad and you're not man enough to take it! Jenn — Personally, I love a guy with a great set of legs, calves included. So many guys fall into that upper-body-only workout routine and have huge arms and chests and their lower bodies resemble that of a prepubescent female. Don't get me wrong, a nice chest and upper body never hurt anyone either but all around muscular proportion is what gets me going. Heather — Honestly, a man's face is what attracts me first. The no-fail litmus test that I use to determine my attractability to a guy is whether or not I can visualize myself kissing that face. An answer of "no" to the smooch-a-roo test can guarantee that the guy will be in prospect history very shortly. If he doesn't look good in the bar, what will he look like in the morning?! That's not to say that nothing else is taken into account. It's the whole package that I find sexy. Therefore, a man with good legs, a well-defined back, broad shoulders, and muscular arms is what I find physically attractive. But, that's all reviewed after I've decided whether or not I'd ever want to kiss his face. Katie — What makes me notice a man is the way he carries himself, his walk, sort of. If he's confident and his presence is known when he walks into the room, I'm definitely interested. Then I tend to notice his torso. Powerful arms, chest and shoulders are attractive, but what's really sexy is a man whose build shows that he works hard and uses his body a lot everyday, not just because he works out in the gym but also because he uses what he's gained from working out — in his job, to climb, bike, blade, play a sport, etc. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Fred Durst har masse hår på brystet og rundt navelen da Er du frekk? Jeg lurte på samme greia! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå