simen_gunnar Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei! Jeg bruker en Samsung Syncmaster 997mb 19'' crt. Jeg har innstalert powerstrip (noe som gjør at skjermbildet blir lysere/mørkere etter behov). Dette bruker jeg aktivt da jeg spiller Counter Strike. Har hørt at folk sier at det sliter stort på skjermen å bruke programmer som dette.. Stemmer det, eller er det bare å fortsette å bruke det? Vil ikke bruke det da den skjermen jeg har var meget vanskelig å få tak i:p takker for evt. svar! Lenke til kommentar
YMF Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hei! Jeg bruker en Samsung Syncmaster 997mb 19'' crt. Jeg har innstalert powerstrip (noe som gjør at skjermbildet blir lysere/mørkere etter behov). Dette bruker jeg aktivt da jeg spiller Counter Strike. Har hørt at folk sier at det sliter stort på skjermen å bruke programmer som dette.. Stemmer det, eller er det bare å fortsette å bruke det? Vil ikke bruke det da den skjermen jeg har var meget vanskelig å få tak i:p takker for evt. svar! jeg brukte en 17" crt i 3 år, hver gang jeg spillte cs brukte jeg PS, ingen ting skjedde med min, jeg kjøpte større skjerm når jeg hadde penger, så 3 år har ikkenoe å si etter mine erfaringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå