Snowey Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Kan en MIST Silent Twin kjøler monteres/brukes på et MSI K7N2G-ILSR hovedkort ? Greier denne kjøler å holde temperaturen nede på en AMD XP2500+ (Barton) ? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Såvidt meg bekjent er ikke MSI kortene kompatible med Silent Twin-kjøleren, MEN jeg kan ikke si dette med sikkerhet. Skriv en mail til [email protected] og spør dersom ingen andre på forumet vet. Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 jeg har et msi kt3 ultra aru som jeg har hevet på en mist silent twin, jeg bare bøyde noen kondensatorer så gikk det fint. Skal hive den på en xp 2500 barton jeg og etterhvert, når asus a7n8x kortet mitt kommer nå i kveld. Lenke til kommentar
Snowey Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2003 Takk for svar. Jeg sendte epost til Microplex før jeg postet spm her, men heller ikke dem kunne opplyse om denne kjøleren passer på dette hovedkortet. Jeg får vel bare vente til jeg mottar hovedkortet og så måle om kjøleren passer. Tenkte jeg skulle ha alt klart slik at maskinen kunne monteres sammen når hovedkortet ankom, men den gang ei... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Skal hive den på en xp 2500 barton jeg og etterhvert, når asus a7n8x kortet mitt kommer nå i kveld. Hmm, kan du si ifra hvorbra den kjøler på den bartonen da? har tenkt på å kjøpe det jeg og. hvor mange vifter har du i kabinettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå