Gå til innhold

Dyreplageri på sitt værste!


Stangern

Anbefalte innlegg

Merker jeg blir opprørt, både når jeg ser slike tortur-handlinger mot dyr, men også av alt det faenskapet som skjer i afrika/asia. Noe jeg finner interessant er at jeg ikke bryr meg nevneverdig om noen av dem, ihvertfall ikke 5 minutter etter videoene er ferdige. Personlig ville jeg ofret hele verdens befolkning for å spare mitt og mine kjæres liv, og resten av verden, både dyr og mennesker, ville gjort akkurat det samme. Enkelte dyr torturerer andre dyr, og samme med mennesker. Både dyr og mennesker har de samme eksemplarene av torturister og annet avskum, vi er akkurat like ille.

 

Er forresten enig i at det er unødvendig å flå dyret før de har drept det. Det må da være lettere og mer effektivt å gjøre det etter det er dødt. Men det er vel slik de folka får sin moro i hverdagen. :roll:

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
da spør jeg deg Belarnion. Blir ikke du litt

Bare for å balansere litt her: Dyr kan også finne på å jakte på full mage når jaktinstinktet tar fullstendig overhånd. De jakter for morroskyld. Lykke til med å fortelle dyrene at dette er feil... Noen dyr leker også med maten og piner byttet i det lengste. Naturen er ikke så rosenrød som en del kanskje har inntrykk av...

 

Du kan jo aldeles ikke sammenligne dyr og mennesker på den måten? Altså, mennesker burde ha såppas vett at de ikke gjør slikt med dyrene.

 

Jeg føler et utrolig stor sinn bygger seg innvendig når jeg ser de filmene. Det er derfor jeg ikke orker å se hele.

Har en voffs på 11 år snart, har alltid vært glad i dyr, og ja, kall meg fjortis igjen men jeg skulle likt å fått fatt på de som gjør det. Uansett åssen dyr det er, okse som kattepus.

 

De må jo skjønne at dyrene har følelser de og?

Til dere som sier at det er kannibalisme og lage lær klær av mennesker;

Kannibalisme er og spise den samme art.

Lenke til kommentar

Tror du ikke vi har klart og utrydde oss selv innen de neste 3-4 tiårene?

 

Dyrene kommer da til å leve videre, uten frykt for mishandling fra arten som tok planeten deres med makt.

Dyrene lever ett primitivt liv, vi dreper hverandre, smitter hverandre, bomber hverandre, sulter hverandre.

 

 

Hvis jeg hadde hatt valget mellom og skutt George W Bush og en vaskebjørn, gjett hvem jeg hadde valgt.

Lenke til kommentar
Dyreplageri er noe av det værste jeg vet.

 

Blir så irritert og lei meg av å se videor som denne: http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?vi...2&Player=wm

 

Hva syns du?

 

Selv syns jeg disse jævlene skulle fått brent i hælvete!!!

 

Sorry, klarte ikke se hele, begynner rett og slett bare å gråte og får vondt inne i meg i flere dager fremover. :cry: Grusomt er det, skulle behandlet menneskene som gjør slikt på samme måte - skulle vel lært dem en lærepenge. Og om folk nå skal være så jævelige, kan de ikke i det minste drepe dyret først så dyret slepper å pines gjennom sine siste minutter av livet? :mad:

Lenke til kommentar
Tror du ikke vi har klart og utrydde oss selv innen de neste 3-4 tiårene?

 

Dyrene kommer da til å leve videre, uten frykt for mishandling fra arten som tok planeten deres med makt.

Dyrene lever ett primitivt liv, vi dreper hverandre, smitter hverandre, bomber hverandre, sulter hverandre.

 

Jaha, så vi lever såpass adskilt fra dyrene at de ikke vil påvirkes av våre bomber og våre hungersnøder?

Lenke til kommentar
Menneskeheten er doomed anyways, så la fokusere på dyrenes velvære.

Dyr->Mennesker->Insekter->Dyreplagere.

 

Må alle dyreplagere brenne i det ikke-eksisterende helvete!

Boikott pels

Dyr som raser klarer å utrydde seg selv hele tiden. Det er finnes også en teori om at halvparten av alle dyreraser vil være utryddet innen 2100. Jeg hadde satset pengene mine på mennesker.

Lenke til kommentar
Menneskeheten er doomed anyways, så la fokusere på dyrenes velvære.

Dyr->Mennesker->Insekter->Dyreplagere.

 

Må alle dyreplagere brenne i det ikke-eksisterende helvete!

Boikott pels

Dyr som raser klarer å utrydde seg selv hele tiden. Det er finnes også en teori om at halvparten av alle dyreraser vil være utryddet innen 2100. Jeg hadde satset pengene mine på mennesker.

 

Det er det vel vi som står bak, tenk hvis det fortsetter, og vi bare har husdyr o.l. igjen til slutt.

Lenke til kommentar
Noen av dere mener vell at dette også er greit :mad:

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=504336

Tror det ligger en del bak slike handlinger, ikke bare at de hiver valpen utenfor for gøy. Folk ser mye fryktelig i slike krigssoner, mye fryktelig som er uforståelig og vanskelig å takle - og hvis man ikke har vært der, tror jeg man har vanskeligheter for å forstå. Jeg forsvarer ikke dyreplaging, men sier bare at det er lett for oss her i Norge, langt borte fra all elendighet, å uttale oss.

 

Det "morsomme" med slike artikler er jo nettopp det at ingen skriver om alle menneskene som dør (bortsett fra noen små notiser med: "158 drept i bombeangrep i Baghdad") i Irak, men det med hundevalpen var tydeligvis alvorlig nok til å havne på samtlige forsider.

 

 

 

_________________

 

 

Fev4ng, nå skal vi ikke uttale oss for tidlig - vi vet ikke om noen spiste valpen etterpå ... :p

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar
Menneskeheten er doomed anyways, så la fokusere på dyrenes velvære.

Dyr->Mennesker->Insekter->Dyreplagere.

 

Må alle dyreplagere brenne i det ikke-eksisterende helvete!

Boikott pels

Dyr som raser klarer å utrydde seg selv hele tiden. Det er finnes også en teori om at halvparten av alle dyreraser vil være utryddet innen 2100. Jeg hadde satset pengene mine på mennesker.

 

Det er det vel vi som står bak, tenk hvis det fortsetter, og vi bare har husdyr o.l. igjen til slutt.

Du undervurderer mother nature, hun er mer brutal enn vi mennesker kan drømme om å bli. Jeg tror du burde lese litt mer om emnet.

 

SteffyPants: Tror du at det går ann å fokusere på flere problemer i verden samtidig? Går det å gjøre flere ting samtidig selv om man mener at enkelte saker bør prioriteres høyere enn andre?

Klart det går an, det jeg blir provosert av er hvordan folk henger seg opp i dyrs rettigheter og hvordan de har det når mennesker har det like vondt og verre. At denne tråden har fått så mye oppmerksomhet og kommentarer som "jeg skulle gjerne likt å gjøre det samme mot dem som mishandler dyrene" dukker opp i hytt og pine mens viktigere saker om menneskerettigheter ikke blir like "populære" viser at det er noe grunnleggende feil med hvordan enkelte ser på verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...