Rockna Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Har alltid hatet dyreplageri, hørte en gang noen som hadde drept en katt i en microbølgeovn. Skulle likt og vrid om nakken på de som gjorde det -.- Angående denne filmen så ble jeg rett og slett kvalm.. Endret 18. februar 2008 av Rockna Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det er fordi fjellgorillaen er utrydningstruet, og det finnes vel bare et par hundre (?) igjen i sentral-Afrika. Afrika-barn er ikke utrydningstuet - tvert i mot. Det er også fordi alt for mange tenker slik som folk i denne tråden, at dyreplageri er verre enn menneskeplageri. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jepp, og håper vitterlig folk forstod at de forrige innleggene mine inneholdt en smule ironi - selv om ironi funker dårlig over "teh internets". Sier ikke at folk bare kan putte katter i mikrobølgeovnen eller drive med hanekamp, men for hver katt som blir stekt i mikrobølgeovnen (heter vel egentlig ikke "steke" i en mikrobølgeovn, siden den ikke steker ...) så dør det en haug med folk i den 3. verden av sult og krig, eller på grunn av at de blir spist av andre folk fra den 3. verden. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Tipper det er 1/10 av fabrikkene som er slik. Når vi har kontroll i Norge. Og vi selv da hører om dette, så er nok problemet mye større i U-Land. Farmer's som ikke gidder og bruke penger på utstyr. Så du er nok bra naiv. Jeg kan godt linke en Russisk litt gammel video der en fyr har sin fot på en annen mans hode, holder han ned også setter kniven på strupen, blodet renner, han skjærer mer med makt og alt i alt ender det opp med et løst hode. Alla det samme man kan se på linken til trådstarter. Jeg linker seff ikke til den... PS: Stoler heller ikke på PETA... Endret 19. februar 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) dyr > mennesker. Redd dyra først, så gi ris til barna i afrika. Edit: Men det optimale hadde jo vært at begge fikk det bra. Endret 19. februar 2008 av ebc92 Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Skulle faen meg gjort akkuratt det samme med dem! Dratt av huden, slått dem, dratt dem etter ørene og ikke minst stappet dem på skip uten mat og drikke i 70 varme grader! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tipper det er 1/10 av fabrikkene som er slik. De må uansett vise det på sitt verste for at folk skal gidde å legge merke til det. Selv merker jeg at jeg blir utrolig provosert av å se sånne klipp. Har aldri gått i skinn eller noe lignende, og etter å ha sett på klippet føler jeg ikke at jeg trenger det stort heller. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 dyr > mennesker.Redd dyra først, så gi ris til barna i afrika. Edit: Men det optimale hadde jo vært at begge fikk det bra. Mennesker > dyr > mennesker som prioriterer dyr. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Mennesker > dyr > mennesker som prioriterer dyr. Hehe, de sier jo selv att de er villig til å ofre seg selv for dyra. Skulle likt å sett de irl Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det er fordi fjellgorillaen er utrydningstruet, og det finnes vel bare et par hundre (?) igjen i sentral-Afrika. Afrika-barn er ikke utrydningstuet - tvert i mot. Det er også fordi alt for mange tenker slik som folk i denne tråden, at dyreplageri er verre enn menneskeplageri. unnskyld meg, men hva faen har det vi mennesker gjør mot hverandre noe som helst med det vi gjør mot andre dyr? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 unnskyld meg, men hva faen har det vi mennesker gjør mot hverandre noe som helst med det vi gjør mot andre dyr? Hvordan folk prioriterer og rangerer disse handlingene. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Det å være snill mot mennesker og dyr er jo ingen motsetning da ... Man bør jo selvsagt slå ned på dyreplaging, selv om menneskeplaging er værre - akkurat som man bør slå ned på voldtekt, selv om drap er værre. *Tungesmilefjes* Endret 20. februar 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 "Wow, stakkars dyr." Lenke til kommentar
Erren Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Synd at folk fra Darfur ikke er like søte som pelsdyr, Hehe. Darfur Tidenes quote Synes det er en trist situasjon, og det er fint at mange reagerer, men hva kan man egentlig gjøre aktivt for å hindre dette som faktisk er effektivt? Boikotte produkter fra de fornærmende fabrikanter er vel den eneste produktive aksjonsformen på gateplan. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Naboen til besteforeldrene mine på Oppdal tok katta til besteforeldrene mine og stappa han i en bossekk, så kasta de han i elva Endret 21. februar 2008 av Korka Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Naboen til besteforeldrene mine på Oppdal tok katta til besteforeldrene mine og stappa han i en bossekk, så kasta de han i elva Why? De måtte vel hatt en rimlig god grunn for å gjøre noe sånt. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Naboen til besteforeldrene mine på Oppdal tok katta til besteforeldrene mine og stappa han i en bossekk, så kasta de han i elva Why? De måtte vel hatt en rimlig god grunn for å gjøre noe sånt. Grunnen var visst at katta hadde gått i hagen til dem Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Ikke før hvert eneste tilfelle av menneskeplageri er løst vil jeg bry meg i det minste om dyreplageri. Synd at folk fra Darfur ikke er like søte som pelsdyr, da hadde vi kanskje fått litt liv i den bevegelsen. Herregud åssen kan du sitte her og si noe sånn, dyr har like mye følelser som oss og de blir faen meg flådd levende, bare fordi mennesker sliter trenger ikke dyr og bli mishandla fordet Håper de folka som driver med dyreplageri brenner i hælvette. Endret 23. februar 2008 av cola98 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Hva er greia med at folk er mer opptatt av dyr som blir plaget enn mennesker? Tenk kanskje at de folka er så fattige at dette er en måte å overleve på? Akkurat som barnearbeid, i fattige land må barn arbeide så familien overlever. Endret 23. februar 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Er ikke dette man praktiserer på turbangutta i Guantanamo Bay ? Endret 23. februar 2008 av dicktator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå