Gå til innhold

Dyreplageri på sitt værste!


Stangern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, og håper vitterlig folk forstod at de forrige innleggene mine inneholdt en smule ironi - selv om ironi funker dårlig over "teh internets".

 

Sier ikke at folk bare kan putte katter i mikrobølgeovnen eller drive med hanekamp, men for hver katt som blir stekt i mikrobølgeovnen (heter vel egentlig ikke "steke" i en mikrobølgeovn, siden den ikke steker ...) så dør det en haug med folk i den 3. verden av sult og krig, eller på grunn av at de blir spist av andre folk fra den 3. verden.

Lenke til kommentar
Tipper det er 1/10 av fabrikkene som er slik.

 

Når vi har kontroll i Norge. Og vi selv da hører om dette, så er nok problemet mye større i U-Land.

Farmer's som ikke gidder og bruke penger på utstyr.

Så du er nok bra naiv.

 

Jeg kan godt linke en Russisk litt gammel video der en fyr har sin fot på en annen mans hode, holder han ned også setter kniven på strupen, blodet renner, han skjærer mer med makt og alt i alt ender det opp med et løst hode.

Alla det samme man kan se på linken til trådstarter. Jeg linker seff ikke til den...

 

PS: Stoler heller ikke på PETA...

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
Tipper det er 1/10 av fabrikkene som er slik.

De må uansett vise det på sitt verste for at folk skal gidde å legge merke til det. Selv merker jeg at jeg blir utrolig provosert av å se sånne klipp. Har aldri gått i skinn eller noe lignende, og etter å ha sett på klippet føler jeg ikke at jeg trenger det stort heller.

Lenke til kommentar
Det er fordi fjellgorillaen er utrydningstruet, og det finnes vel bare et par hundre (?) igjen i sentral-Afrika.

 

Afrika-barn er ikke utrydningstuet - tvert i mot.

Det er også fordi alt for mange tenker slik som folk i denne tråden, at dyreplageri er verre enn menneskeplageri.

 

 

unnskyld meg, men hva faen har det vi mennesker gjør mot hverandre noe som helst med det vi gjør mot andre dyr?

Lenke til kommentar
Synd at folk fra Darfur ikke er like søte som pelsdyr,

Hehe. Darfur :p

Tidenes quote :D

 

Synes det er en trist situasjon, og det er fint at mange reagerer, men hva kan man egentlig gjøre aktivt for å hindre dette som faktisk er effektivt? Boikotte produkter fra de fornærmende fabrikanter er vel den eneste produktive aksjonsformen på gateplan. :)

Lenke til kommentar
Ikke før hvert eneste tilfelle av menneskeplageri er løst vil jeg bry meg i det minste om dyreplageri. Synd at folk fra Darfur ikke er like søte som pelsdyr, da hadde vi kanskje fått litt liv i den bevegelsen.

Herregud åssen kan du sitte her og si noe sånn, dyr har like mye følelser som oss og de blir faen meg flådd levende, bare fordi mennesker sliter trenger ikke dyr og bli mishandla fordet

 

Håper de folka som driver med dyreplageri brenner i hælvette.

Endret av cola98
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...