Stangern Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Dyreplageri er noe av det værste jeg vet. Blir så irritert og lei meg av å se videor som denne: http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?vi...2&Player=wm Hva syns du? Selv syns jeg disse jævlene skulle fått brent i hælvete!!! Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Så en sånn PETA-greie der dem hadde spilt av et klipp baklengs for å få det til å se værre ut. Jeg mistet litt respekten for dem da. Fortell gjerne om hvor grusomt noe er, men ikke forsøk å gjøre det værre. Det blir for dumt Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Selv syns jeg disse jævlene skulle fått brent i hælvete!!! Enig. Jakt ned og skyt alle PETA-folk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Selv syns jeg disse jævlene skulle fått brent i hælvete!!! Enig. Jakt ned og skyt alle PETA-folk. Den filmen hadde jeg gidda å sett. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 PETA er hyklere PETA kills animals Lenke til kommentar
MayPai Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Det er helt forferdelig hva de gjør med dyrene!!! jeg blir kval bare av tanken.. Selv pleier jeg å spytte på pelsbutikker >: D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Tipper det er 1/10 av fabrikkene som er slik. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Ikke før hvert eneste tilfelle av menneskeplageri er løst vil jeg bry meg i det minste om dyreplageri. Synd at folk fra Darfur ikke er like søte som pelsdyr, da hadde vi kanskje fått litt liv i den bevegelsen. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Peta burde aldri tas seriøst av noen noensinne. De behandler verken mennesker eller dyr etisk. Synd at folk fra Darfur ikke er like søte som pelsdyr, Hehe. Darfur Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Ikke før hvert eneste tilfelle av menneskeplageri er løst vil jeg bry meg i det minste om dyreplageri. Synd at folk fra Darfur ikke er like søte som pelsdyr, da hadde vi kanskje fått litt liv i den bevegelsen. Helt enig. De blir feil prioritering om man i heletatt skal bry seg dyreplageri når mennesker blir slaktet i feks. darfur som du sier. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 fy fa** hvordan kan dyr blir behandlet slik, tragisk å se på.. stakkars dyr, kjenner jeg blir forbanna når jeg ser slikt! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Det er helt forferdelig hva de gjør med dyrene!!! jeg blir kval bare av tanken..Selv pleier jeg å spytte på pelsbutikker >: D Bare i Tromsø at "kval" kan bety "hval" ? :!: Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Ikke før hvert eneste tilfelle av menneskeplageri er løst vil jeg bry meg i det minste om dyreplageri. Synd at folk fra Darfur ikke er like søte som pelsdyr, da hadde vi kanskje fått litt liv i den bevegelsen. Fido og Mons > Negerbarna i Afrika Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Fido og Mons > Negerbarna i Afrika Har du bilde av deg selv i avataren? Viss ikke håper jeg inderligg att de var en spøk. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Fido og Mons > Negerbarna i Afrika Har du bilde av deg selv i avataren? Nei, jeg røyker ikke. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Ikke før hvert eneste tilfelle av menneskeplageri er løst vil jeg bry meg i det minste om dyreplageri. Synd at folk fra Darfur ikke er like søte som pelsdyr, da hadde vi kanskje fått litt liv i den bevegelsen. Fido og Mons > Negerbarna i Afrika Katten min > * > Barn i Afrika > Dyr i Afrika (og resten av verden). Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 USA står bak! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Katten min > * > Barn i Afrika > Dyr i Afrika (og resten av verden). Dyr i Afrika > Barn i Afrika Det er faktisk sånn at enkelte opprørsgrupper har begynt å drepe utryddingstruede dyr, som gorillaer, fordi de får mer pressedekning i Vesten av det enn av å voldta og brenne ned landsbyer. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Det er fordi fjellgorillaen er utrydningstruet, og det finnes vel bare et par hundre (?) igjen i sentral-Afrika. Afrika-barn er ikke utrydningstuet - tvert i mot. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Dyeplageri er noe av det verste jeg vet.. Jeg får så lyst til å skambanke slike folk og flå dem på samme måte som de flår de stakkars vaskebjørnene levende! Men det betyr ikke at de PETA-jævlene er løsningen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå