torstein89 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hei, har monterte en 4-kanals forsterker og bruker denne til fronthøyttalerene foreløpig. Høyttalere: Visit My Website Forsterker: Visit My Website Subben jeg tenkte på var da: Visit My Website Er den grei nok for en som aldri har hatt noe fra før av? Må jeg strekke ny rca kabel fra spiller eller strekker jeg bare fra forsterker? Takk for svar Endret 11. februar 2008 av torstein89 Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva er budsjettet ditt? tror jeg ville satset på dynaBel DY9410 i denne kassen: dynaBel 10" Basskasse Lukket, 21 Liter mulig forsterkeren blir litt i minste laget.. men her får du ihvertfall mye for pengene.. Lenke til kommentar
djupvannselg Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 ja den er bra nok den.. er planen og kjøre høytalera og subben på samma forsterker? eller skal du bare kjøre subben på den og høytalera på spillern? Lenke til kommentar
torstein89 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Hadde tenkt å kjøre begge deler på forsterkeren ja;) Grunnen til at jeg har sjekket litt på pioneer subben er at jeg jobber på en euronics butikk og får derfor pioneer noe billigere, så tenkte den kunne være et greit alternativ om den er bra nok.. Har litt for lite bass og trøkk idag. Lenke til kommentar
djupvannselg Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 da trenger du en forsterker til, for den 4 kanalern du har der holder bare til ett par høytalere.. kan jo gjøre det på måten jeg gjorde det på, jeg kjøpte meg en god forsterker til subbene mine også kjøpte jeg en sånn billig forsterker på torshov til front og bak settene, det er jo ikke optimalt men er mye billigere i starten:) Lenke til kommentar
torstein89 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Hmmm, har ikke så veldig lyst til å kjøre høyttalerene på spilleren, syns ikke det var så imponerende lyd da, men kan jo være det er bedre hvis jeg har sub også. For gidder ikke legge inn enda en forsterker, er ikke så freak enda:P hehe Lenke til kommentar
djupvannselg Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 var akkurat det samma jeg tenkte i starten, men så blei jeg så misfornlyd med den lille lyd forskjellen det gjorde med nye høytalere når jeg fortsatt spillte dem fra spillern, derfor kjøpte jeg meg en forsterker til:P hehe Lenke til kommentar
torstein89 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Når jeg kjøpte den sa han at jeg skulle nok gå ann å kjøre både sub og høyttalere, eller er det umulig? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Spander på deg denne og dynabel-suben, du. Blir ikke utrolig lyd, men blir mye for pengene. Lenke til kommentar
torstein89 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Nja, er ikke interessert i ny forsterker tror jeg.. Kan den evt brokobles? Er det ikke nok watt på forsterkeren til å drive begge deler i det hele tatt? Lenke til kommentar
torstein89 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 å brokoble eller å drive begge deler på en amp. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 The P400-4 is perfect for 4-way front-stage/rear-fill or 3-way front-stage/subwoofer systems. Simply drop a pair of component speakers on the front channels and subs on the rear and BOOM - you got "The PUNCH." With its flexible design, the P400-4 is an excellent amplifier choice for virtually any vehicle. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Eltek har DY 9312 på tilbud denne uken til 698,- kr:D Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja du burde nok kanskje kjøpe en litt mer lettdreven sub da får du koblet den på forsterkeren din vettu, men du får ikke samme trøkket da... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg ville mye heller byttet ut den RF forsterkeren med noe bedre, og billigere Lenke til kommentar
torstein89 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Ja du burde nok kanskje kjøpe en litt mer lettdreven sub da får du koblet den på forsterkeren din vettu, men du får ikke samme trøkket da... Noen forslag til lettdreven sub da? Lenke til kommentar
torstein89 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Har kikket litt rundt og funnet noe annet stilig fra pioneer slik som denne: Slank sub Er dette et bra alternativ? Hva slags kasse trenger jeg til den og kan jeg drive den med forsterkeren jeg har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå