Henrik Salthe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Klasserommet fylles, men ingen lærere kommer. Gutta i 3F er alene. Se videoen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Originalt! Bra når norsk film klarer å gjøre filmer teknisk bra, og samtidig ikke lage filmene om til klichè. Usikker om det blir kino eller DVD-kjøp for meg. Spørs vel hvem man har som selskap Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg er ganske imponert, for å være ærlig. Sjeldent man ser norsk film med skikkelig potensiale. Ikke umulig at jeg går på kino for å se denne. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Om jeg noensinne gjør en anstrengelse for å se dette røkkelet, har dere min tillatelse til å steine meg ihjel. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Om jeg noensinne gjør en anstrengelse for å se dette røkkelet, har dere min tillatelse til å steine meg ihjel. Det han sa. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Føler at det er variert aldersgruppe som kommenterer. Dette vil vel klassifiseres som en ungdomsfilm vil jeg tro. Jeg er da (snart) 18 år, og går VG2. Så for min del kan denne filmen bli interessant, da jeg kan kjenne meg igjenn mange plasser. Og de fleste har da gått på skole? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Og de fleste har da gått på skole? Ikke i oslos østkant. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Så ikke videre overbevisende ut, akkurat... Carl Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hehe, det var faktisk akkurat det jeg tenkte. Virket ikke videre profesjonelt i alle fall. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Så ikke noe særlig ut,egentlig. Hmm,skeptisk Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Synes egentlig den så ut til å ha potensiale. Vet det ikke skal være noen komedie, men måtte le skikkelig ved kommentarten :"Så bare spruter det masse motherfuckere!" genialt. Lenke til kommentar
war2war Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hmm. trailern begynte bra, tenkte meg en slags fight club møter dead poets. kjedelig hvis de bare blir opptatt av å vise følelser. men, trailere er som regel alltid bra. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hmm. trailern begynte bra, tenkte meg en slags fight club møter dead poets. kjedelig hvis de bare blir opptatt av å vise følelser. men, trailere er som regel alltid bra. Ja. Epic Movie er et godt eksempel der Lenke til kommentar
564215 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det såg ikke bra ut i det hele tatt.. :S Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Så interju med Johannes Joner (Store Studio) som snakket om filmen, og hvordan man manipulerte skuespillerene til å yte. Det som er særegent med denne filmen er at av de 12 i "versting-klassen" så er seks skuespillere og de siste seks er verstinger. Så er det for å utfordre disse siste og hvordan de reagerte på at skuespillerne tok grepet om "fritimen". Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hmm tviler på det blir en sånn kjempe film, men kan hende jeg ser den engang Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Så interju med Johannes Joner (Store Studio) som snakket om filmen, og hvordan man manipulerte skuespillerene til å yte.Det som er særegent med denne filmen er at av de 12 i "versting-klassen" så er seks skuespillere og de siste seks er verstinger. Så er det for å utfordre disse siste og hvordan de reagerte på at skuespillerne tok grepet om "fritimen". Visste ikke dette, og det gjør jo filmen bare enda mer interessant. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det gjør jo filmen mer interessant absolutt, gitt at det ikke blir for kunstig-reality type ting. De seks reelle verstingene var klar over at de skulle filmes, men i tro av helt andre grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg