Phalanx Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei! Holder på og se på en ny laptop til meg selv, og har sett litt på HP sin DV9790. Noen som har forslag/formening om bedre på samme nivå (og prisklasse). Lurer også på om dere vil tro det går greit og bytte OS på den selv? (Blir da og avinstallere vista og legge inn XP) Blir selvsagt en allround PC, men mest spilling. (ala UT3/Bioshock etc) Lenke til kommentar
tor1986 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg mener du har tatt ett bra valg når du så deg ut denne PC-en.. Jeg har lurt litt på å kjøpe den selv, men ser at de ikke har den på lager nå.. Hvor har du sett denne hen? Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Gikk for denne og bestilte i går på MPX, regner med jeg har den i morgen eller lørdag. De har ennå 20+ på lager iflg siden deres hvertfall. Skal teste om jeg får sletta vista og lagt inn XP. Lenke til kommentar
tor1986 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du kan få den for 12700 på yaha.no, eneste er at de ikke har den på lager.. Hvis det er åpent kjøp på mpx, og de får den inn på yaha.no, kunne du jo kjøpt der istedet... Eller hvis mpx har prisgaranti, så kan de dekke differansen.. Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Fikk den for 12000 på MPX, har endel rabatt der kan man si Kom på døra igår, herlig sålangt, men og få fjerna Vista ser ut til og bli mer stress en jeg regna med.. Så hvis noen har tips tar jeg gjerne imot.. Har testet og installere fra XP plata, men den sier bare at den ikke finner noen harddisker.. DBAN har jeg også testet, men den klarer ikke wipe diskene den heller. Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 XP installasjonen finner ikke harddisken fordi XP plata ikke har drivere til hd-kontrolleren. Har du diskettstasjon kan du trykke på F6 med en gang installasjonen starter og laste driverne fra diskettstasjonen. Du kan også lage en ny installasjonsCD med driverne integrert. Du kan også se i BIOS om du kan sette harddisk-kontrolleren til IDE modus. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Men om du setter den i IDE modus så får du vel dårligere ytelse da? gjør man ikke? Bruk Nlite og interigrer SATA driverne på XP plata, det gjorde jeg. funker 100% her Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Skal se om jeg finner sata drivere, er ikke noen valg i BIOS for ide-modus. (Veldig lite valgmuligheter i denne biosen faktisk, dårlige greier) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå